پیام حجت الاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل در پی تودیع سردار آبسالان و معارفه سرهنگ شهرکی فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(علیه السلام) و قرارگاه عملیاتی شهید هراتی

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:پیام حجت الاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل در پی تودیع سردار آبسالان و معارفه سرهنگ شهرکی فرمانده تیپ حضرت علی اکبر(علیه السلام) و قرارگاه عملیاتی شهید هراتی به شرح ذیل است…

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه ای عزیز: “آنچه همواره به‏ عنوان نقطه ى روشن در مجموعه ى عملکرد سپاه از آغاز تشکیل تا امروز در مقابل چشم بینندگان قرار دارد، عبارت است از همت و تصمیم آگاهانه، تحلیل درست و حرکت و اقدام و آمادگى کامل. انقلاب، زنده و پویاست. پاسدار انقلاب، پاسدار چنین موجود زنده و پویا و متحرک و پیشرونده‏ اى است.”

سردارآبسالان عزیز، اینجانب از زحمات و مجاهدت های حضرتعالی که سردار مناجاتی، یادگار هشت سال دفاع مقدس، به تمام معنا انقلابی و بسیجی ، مردمی و بااخلاص ومتواضع هستید صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم، ان شاءالله در جایگاه بالاتر همواره منشاء خیر و برکات و سربازی موفق همچون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در رکاب ولایت باشید.

جناب سرهنگ شهرکی عزیز انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به فرماندهی تیپ حضرت علی اکبر(ع) و قرارگاه عملیاتی شهید هراتی را تبریک عرض می نمایم،بنده با شناخت دیرینه از حضرتعالی، شما را فرماندهی کوشا، فعال، مجاهد و انقلابی یافته ام، خدمت به بندگان صالح خدا در دارالولایه سیستان توفیق الهی است، آرزوی سرافرازی در این جایگاه را از خداوند متعال مسئلت دارم. از نگاه ویژه سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس سپاه و سردار گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان به استعدادهای منطقه سیستان کمال قدردانی را دارم.

والسلام علی جمیع عبادالله الصالحین
علی اکبر کیخا
امام جمعه شهرستان زابل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.