جلسه شورای اداری شهرستان زابل

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:جلسه شورای اداری شهرستان زابل برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان زابل پیرامون برنامه ریزی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد با حضور حجت الاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل و مسئولین ادارات و نهادها در فرمانداری ویژه شهرستان زابل برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد افزودند: امام راحل عظیم الشان با نگاه الهی و اعتماد به خدای متعال و آیه ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم این حرکت عظیم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را پایه گذاری نمودند.

امام جمعه شهرستان زابل بیان نمودند:شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد مقاومت ،ذوب در معارف قرآن و اهل بیت(ع) گشت و به عنوان پرورش یافته منظومه فکری امامین انقلاب، خودش آیینه تمام نمای مکتب شد، شهید صدر بیان نمودند: “ذوبوا فی الإمام الخمینی کما ذاب هو فی‌ الإسلام،ذوب شوید در امام خمینی همان گونه که او در اسلام ذوب شده است.” شهادت حاج قاسم سلیمانی علارغم اینکه داغی بر دل آزادگان جهان گذاشت، معارف انقلاب اسلامی را پرتو افشانی کرد و ان شاءالله اخراج آمریکا از منطقه مرهمی بر این داغ می شود و اخراج آمریکا از منطقه کمر استکبار را خواهد شکست.

امام جمعه شهرستان زابل ادامه دادند:امروز اگر ۵ نفتکش با اقتدار و با عزت بار خود را به ونزوئلا تحویل می دهد و احدی جرات تعرض به آن را ندارد، اینها همه از مقاومت و ایمان و اعتماد به وعده های الهی به دست آمده است و تودهنی به هیمنه پوشالی آمریکاست.

ایشان درپایان بیان نمودند: در شرایط فعلی شیوع کرونا با توجه به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا ، متناسب با این وضعیت برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد را تنظیم و اجرا نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.