مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) برگزار شد

عصر امروز مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور حجت الاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل ،سرهنگ سنچولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل، مسئولین ادارات و نهادها و با شعرخوانی شاعران آیینی در سالن همایش سردار شهید حاج محبعلی فارسی ناحیه مقاومت بسیج زابل برگزارشد.

حجت الاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان ، شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای قیام ۱۵ خرداد افزودند: در مکتب امام خمینی(ره) بهشتی ها ، مطهری ها ، سلیمانی ها و میرحسینی ها رشد کردند و به عمق توحید و به اوج معرفت و عرفان و سلوک رسیدند و در مکتب او ارزش ها را فهمیدند، معروف را از منکر تشخیص دادند و در مکتب او ایمان راسخ به خدای متعال پیدا کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان زابل بیان نمودند:حاج قاسم سلیمانی می توانست یک فرد معمولی در اجتماع باشد، زندگی راحت روزمره را بگذراند اما انتخاب نمود تا مسیری را طی کند تا تبدیل شود به یک مکتب، بشود مکتب حاج قاسم سلیمانی ، اما چگونه یک فرد به مکتب تبدیل می شود؟ آنقدردر اسلام ذوب می شود تا مبانی اسلام در شخصیت ایشان متجلی گردد وفانی در معارف الهی می شود تا خود به خود آیینه تمام نمای اسلام و مکتب گردد.

امام جمعه شهرستان زابل در پایان تاکید نمودند:همه باید حاج قاسم باشیم،امروز جهان و در وهله اول ایران اسلامی تشنه سلیمانی ها است تا در پست ها و منصب ها قرار بگیرند، در هر موقعیت و هر مسئولیتی هستیم باید کف میدان باشیم و برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم، هر کجا انقلابی عمل کردیم مانند امام راحل و خلف صالح ایشان حضرت آقا ،موفق و پیروز بودیم و هرکجا از ارزش ها و موازین انقلاب فاصله گرفتیم دچار مشکل و نقصان شدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.