۵مرداد سالروز برگزاری اولین نمازجمعه در جمهوری اسلامی ایران/ منافقین از کفار بدترند / پیروزی در جنگ نرم نیازمند بصیرت و سواد رسانه ای/ انقلاب اسلامی بیشتر از زمان جنگ نیاز به میرحسینی ها، سلیمانی ها و عالی ها دارد

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل خطبه های نمازجمعه ۳ مرداد۱۳۹۹ به امامت حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه شهرستان زابل به شرح ذیل است:

حجت الاسلام والمسلمین کیخا پس از سفارش به رعایت تقوا و حدود الهی بیان نمودند:

امروز جمعه ۳ مرداد ، ۳ ذی الحجه سالروز ورود پیامبراکرم(ص) به مکه در سفر حجه الوداع، همان حجی که در آن واقعه غدیرخم در ۱۸ ذی الحجه رقم خورد.

منافقین از کفار بدترند

و همچنین سالروز حمله وحشیانه منافقین مزدور و ارتش بعث عراق به مناطق کرند و سرپل ذهاب در استان کرمانشاه سال ۱۳۶۸، منافقین در کارنامه ننگین خودشان جنایات وحشتناکی ثبت کرده اند، منافقین از کفار بدترند، در طول تاریخ حکومت های الهی و توحیدی بیشترین ضربات را از منافقین خورده اند، در صدر اسلام هم در تاریخ می بینیم که چه ضرباتی به اسلام زده اند. از هر راهی برای از بین بردن اسلام و حکومت اسلامی استفاده می کنند، ملت اسلامی باید بصیرت داشته باشند تا نقشه منافقین را متوجه شوند.

در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی مشاهده می کنیم که منافقین چه خباثت هایی داشته اند، ترور ۱۷ هزار انسان مظلوم ، پیر،جوان ،زن و مرد را مرتکب شدند، ترور شخصیت های کلیدی نظام اسلامی ، شهیدان بهشتی، مطهری ، رجایی ، باهنر، مفتح، صیاد شیرازی از جمله جنایات منافقین کوردل است.

همان منافقین جنایتکار که در روزی آن جنایات را انجام دادند، امروز که پا به سن گذاشته اند و پیر و فرتوت شده اند در کشور آلبانی مثل ربات پشت کامپیوتر نشسته اند و در فضای مجازی علیه نظام اسلامی و جبهه مقاومت مشغول شیطنت هستند. یک روز از آمریکا و انگلیس پول می گرفتند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند و ایران را اشغال کنند و تحویل آمریکا بدهند، امروز پول می گیرند تا ذهن و فکر مردم و مخصوصا جوانان را تخریب کنند و اذهان مردم علیه نظام اسلامی ساخته شود. باید توجه کنیم ، حدود ۲۰۰۰ نفر از منافقین پیرمرد و پیرزن ، پشت رایانه نشسته اند و شبانه روز علیه اسلام و نظام اسلامی در فضای مجازی مطلب پخش می کنند، هر کدام با اکانت های مختلف ، تعجب نکنید که هشتگ اعدام نکنید به یکباره ترند جهانی می شود، کار همین منافقین هست و الیته با همراهی برخی افراد فریب خورده.

در جریان اعدام سه شرور جانی سابقه دار ، بیش از ۵ میلیون توئیت زده شد و هشتگ اعدام نکنید ترند جهانی شد، این داغ کردن هشتگ ها ، کار همان ربات های پیر و فرتوت آلبانی و کمپ ۳ اشرف بود، به گفته اهل فن از پنج میلیون و چهارصد هزار توئیت ، هزار ششصد اکانت واقعی بود. همانطور که در فضای حقیقی حواسمان به اوباش هست در فضای مجازی نیز متوجه اوباش باشیم، پیروزی در جنگ نرم و جنگ روانی دشمن در فضای مجازی ، نیازمند بصیرت و سواد رسانه ای است.

امروز انقلاب اسلامی بیشتر از زمان جنگ نیاز به میرحسینی ها، سلیمانی ها و عالی ها دارد، جوانان به هوش باشند. رهبر معظم انقلاب فرمودند: “اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است.”

دشمن نقشه ها دارد:

  1. تهاجم علیه ولایت و رهبری
  2. تشدید نارضایتی عمومی و بی اعتمادی مردم و کاهش امید به آینده
  3. تشدید اختلافات قومی و مذهبی
  4. کوچک نمایی خدمات نظام اسلامی و دستاوردهای دانشمندان
  5. تلاش برای موج سواری بر اعتراضات به حق مردم به جای حل مشکلات با درخواست های قانونی(مجلس،قوه قضاییه و…)

یکشنبه ۵ مرداد سالروز برگزاری اولین نمازجمعه جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸ توسط مرحوم آیت الله طالقانی در دانشگاه تهران. امروزه شاهد این هستیم که نمازجمعه چه برکاتی داشته و دارد و به عنوان یک رسانه قدرتمند بر پایه آیات و روایات نقش بصیرت افزایی جامعه را بر عهده دارد.

یکشنبه ۵ مرداد سالروز عملیات افتخارآفرین مرصاد در سال ۱۳۵۷، جهت دفع فتنه منافقین، یاد شهدا ، امام شهدا و به ویژه شهید صیاد شیرازی گرامی باد.

دوشنبه ۶ مرداد روز کارآفرینی

سه شنبه ۷ ذی الحجه سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) را تسلیت عرض می نماییم.

چهارشنبه ۸ ذی الحجه ، سالروز حرکت امام حسین(ع) از مکه به سوی عراق

پنج شنبه ۹ ذی الحجه روز عرفه و سالروز شهادت حضرت مسلم بن عقیل ، سفیر و نماینده امام حسین(ع) در کوفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.