دیدار معاون مدیرکل سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با حجت الاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: در این دیدار حجت الاسلام والمسلین کیخا امام جمعه شهرستان زابل اولویت اول در منطقه را معیشت و اشتغال عنوان کردند و افزودند: می بایست جهت خروج منطقه از بن بست تلاش ویژه صورت گیرد، توجه به مساله بسیار مهم مسیرهای حمل و نقل(زمینی، هوایی و ریلی) و خصوصا اتمام بزرگراه زابل زاهدان نیز باید تسریع گردد، تبادلات مرزی مستقیما به راه های ارتباطی متناسب وابسته است. در مبحث معیشت و اشتغال ظرفیت مرز ، پتانسیل مطلوبی دارد لذا می بایست بررسی وضع پروتکل های مرزی و تسهیل این امر جهت بهره مندی مردم در دستور کار قرار گیرد، احیا و تقویت طرح رزاق سپاه پاسداران در این مسیر راه گشاست. همچنین استفاده از ظرفیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نیز به برون رفت از مشکلات معیشتی و اقتصادی سرعت می بخشد.
امام جمعه شهرستان زابل با اشاره به مشکلات شهری زابل تاکید نمودند:با توجه به وضعیت نامطلوب آسفالت، مبلمان شهری و فضای سبز شهر زابل تقویت اعتبارات شهرداری زابل بسیار مهم است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل بیان نمودند: تقویت برنامه های فرهنگی و به ویژه پشتیبانی از رسانه ها و مبارزه با جنگ نرم و عملیات روانی دشمن لحظه به لحظه باید گسترش یابد و از دغدغه های جدی مسئولین محترم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.