نشست هم اندیشی هادیان سیاسی سپاه زابل

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:نشست هم اندیشی هادیان سیاسی،مربیان عقیدتی و مربیان تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل با حجت الاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) افزودند: گرامی میداریم یاد امام راحل عظیم الشان و شهدای انقلاب اسلامی ، به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی که این اولین محرمی است که حضور ندارند.

ایشان ادامه دادند: ان شاءالله راه شهید حاج قاسم سلیمانی را بپیماییم ، مثل ایشان ذوب در ولایت باشیم، ذوب در منظومه فکری امامین انقلاب باشیم، امامین انقلاب ذوب در مکتب اهل بیت(س) شدند، امام راحل و حضرت آقا تمام وجودشان آینه مکتب اهل بیت(س) هست،هنرنمایی شهید حاج قاسم سلیمانی این بود که آنقدر در مکتب ذوب گردید که آیینه تمام نمای مکتب شد،حضرت آقا فرمودند: به شهید سلیمانی و شهید ابو مهدی به چشم یک فرد نگاه نکنید ، به چشم مکتب نگاه کنید. مکتب مقاومت، مکتب اهل بیت(س). باید سرباز ولایت بود، شرط اصلی عاقبت به خیری ما، حرکت حول محور ولایت است و در حال حاضر ولایت فقیه همان ولایت امام زمان(عج) است.

امام جمعه شهرستان زابل بیان نمودند: در کوفه آنهایی که ولایت مسلم بن عقیل را نپذیرفتند به مثل سلیمان بن صُرَد خُزاعی ها چه کمری از اسلام شکسته شد، منتظر بودند خود امام بیاید، غافل از اینکه امام حسین(ع) نماینده فرستاده و می خواهد کوفه را با نایب خویش محک بزند، چقدر حول محور نایب ایشان حرکت می کنند؟ اگر بصیرت و آمادگی حضور امام معصوم(ع) را ثابت کردند بعد امام تشریف فرما شوند، این کار را نکردند و چنین ضربه ای به اسلام وارد شد که حجت خدا به گودی قتله گاه رفت.

ایشان افزودند: اصل و اساس قیام عاشورا برای اجرایی شدن امر به معروف و نهی از منکر است، امام حسین(ع) از مکه به سمت کوفه حرکت کردند تا یا با برپایی حکومت اسلامی امر به معروف و نهی از منکر را اجرایی کنند و در کربلا با قیام خویش معروفات را به نمایش گذاشتند، به وسعت تمام عالم زیبایی ها را گستراندند.زیبایی هایی که در شب عاشورا منتشر شد، شجاعت ها ، رشادت ها و حتی در گودی قتله گاه زمزمه مناجات مصادیق ما رایت الا جمیلا بودند.

ایشان بیان کردند: در عرصه عاشورا ، نگاه حضرت اباعبدالله (ع) علاوه به جنگ سخت به مصاف با جنگ نرم دشمن است، در جنگ نظامی و سخت گرچه سرها به نیزه رفت و حتی ابدان مطهر اربارابا شد و با خاک کربلا مخلوط شد اما پیام رسان های کربلا منزل به منزل و شهر به شهر و حتی در شام که سالیان سال بر منابرش سب امام علی (ع) می شد، چنان ضربه ای به دشمن زدند که ریشه بنی امیه را خشکاند.

حجت الاسلام والمسلمین کیخا امام جمعه شهرستان زابل در پایان تاکید نمودند: حضرت آقا فرمودند: “فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد”، لذا لزوم بصیرت افزایی، آموزش های ویژه رسانه و فضای مجازی و همچنین مقابله با جنگ نرم و عملیات روانی دشمن می بایست همواره سرلوحه باشد. استفاده از حلقات صالحین در این زمینه خیلی اثرگذار است و باید از این ظرفیت بیش از پیش استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.