اهانت به مقدسات اسلامی یک گناه نابخشودنی است

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل خطبه های نمازجمعه ۲۱ شهریور ۹۹ به امامت حجت الاسلام والمسلمین هاشمی امام جمعه موقت شهرستان زابل به شرح ذیل است:

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی پس از توصیه و سفارش به رعایت تقوا و حدود الهی بیان نمودند: وحدت امروز جامعه اسلامی حول محور پیامبراکرم(ص) را سرلوحه قرار دهیم.

دوشنبه ۲۴ شهریور ، ۲۵ محرم شهادت امام سجاد(ع) به روایتی را تسلیت عرض می نماییم. امام علی بن الحسین زین العابدین(ع) در سال ۳۸ هجری قمری در مدینه به دنیا آمدند و مدت امامت ۳۴ سال و عمر مبارک شان ۵۷ سال و در ۲۵ محرم سال ۹۵ هجری قمری توسط هشام بن عبدالملک مسموم و به شهادت رسیدند.

درمسئله توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به مقام قدسی پیامبر اکرم(ص)، رهبر معظم انقلاب پیامی در محکومیت این اهانت صادر نمودندو فرمودند :این گناه بزرگ و نابخشودنی است ، یعنی دنیای اسلام و تمام آزادگان عالم باید به این نتیجه برسندکه اهانت به مقدسات اسلامی یک گناه نابخشودنی است.” دشمن شناسی و شناخت دشمن حقیقی  از اهمیت خاصی برخوداراست، جهت مقابله با حرکات موذیانه دشمن باید روشنگری و محکومیت اقدامات دشمن در سطح بین المللی و نیز در فضای حقیقی و مجازی در دستور کار قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.