دیدار فرمانده ، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج زابل

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: جناب سرهنگ سنچولی با همراهی حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده سرحدی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج زابل با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان جدید زابل دیدار و گفت و گو نمودند.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل بیان نمودند: سپاه پاسداران پاره تن انقلاب است و ما نیز به حکم ارادتی که امامین انقلاب به سپاه داشتند و به تبعیت از مرشدمان سپاه نورچشم و روی سر ما جا دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل تصریح کردند: ماموریت اصلی سپاه پاسداران این است که ” سپاه مدافع آرمان های انقلاب است” لذا شما مدافع مرز خاکی،دریایی و آسمانی نیستید، بلکه مدافع آرمان های انقلاب اسلامی به مثل آزادی و عزت هستید.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زابل بیان نمودند: امروزه در دنیا جنگ پیچیدگی خاصی دارد و دشمن هم به ما حساسیت های ویژه ای دارد، صحنه نبرد امروز ما مبارزه با فقری است که متاسفانه روز به روز بیشتر می شود و دامنگیر جامعه شده است لذا وظیفه داریم با این فقر مبارزه کنیم.

ایشان افزودند: مومنین در سایه شوم فقر که دلایل متعددی هم می تواند داشته باشد، عزت خویش را از دست می دهند، سیستان عزیز باید در طراز اندیشه ناب مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا قرار بگیرد لذا اکنون در جبهه جنگ و خط مقدم نبرد هستیم و باید دست در دست هم دهیم و با فقر مضاعف منطقه مبارزه کنیم. اگر بتوانیم روزی را جشن بگیریم که در سیستان فقیری نباشد و کمیته امداد مشتری پیدا نکند، آن زمان سیستان در طراز ظهور قرار گرفته است و ان شاءالله می توانیم بخشی از این هدف را محقق کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.