دیدار مدیر، معاونین و برخی مدیران مدارس آموزش و پرورش زابل

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: مدیر، معاونین و برخی مدیران مدارس آموزش و پرورش زابل با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان زابل با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفت و گو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل بیان نمودند: ما یک لشکر چهل هزار نفره از دانش آموزان داریم و این لشکر چهل هزار نفره می تواند چهل هزار سرباز برای امام زمان(علیه السلام) باشد، می تواند چهل هزار نیروی آماده به کار برای رفع محرومیت های منطقه باشد ، به هر حال اصلی ترین ظرفیتی که در اسلام به آن نگاه شده، نیروی انسانی است.

امام جمعه شهرستان زابل در ادامه بیان نمودند:بیانیه گام دوم اساس اش بر وجود نیروی انسانی بانشاط، فعال، مومن ، انقلابی و جوان هست لذا اکنون چهل هزار نفر و چهل هزار ذهن ،چهل هزار روح در اختیار ما است و این فرصت حقیقتا فرصت عجیبی است، شاید از شدت عظمتش انسان نتواند درکش کند. به حمد الله سند تحول در آموزش و پرورش، سند خوبی است ،اساسا در اسناد بالادستی مشکل خاصی نداریم ، در سند تحول به میزان زیادی به حیات طیبه و کرامت معلمین نگاه شده ، نگاه جامعه نسبت به فرهنگیان و معلمین همواره یک نگاه راقی است و خیلی ارزشمند است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل با بیان اینکه موضوع تفسیر تربیتی قرآن و لزوم بهره گیری از آن در مسائل تربیتی مدارس می بایست سرلوحه قرار گیرد افزودند: تاکتیک ها و روش های تربیتی در قرآن کریم بهترین سند تحول برای ما است. انبیاء به عنوان معلمین جامعه روش های تربیتی بسیار زیبایی در برخورد با جوامع خویش داشتند، به عنوان مثال ببینید حضرت یعقوب(علیه السلام) به عنوان یک پدر چگونه مباحث تربیتی را در مورد بچه ها مراعات می کند که اگر فقط سوره یوسف و مدل تربیتی حضرت یعقوب(علیه السلام) را مورد تحقیق و تفسیر قرار دهیم به یک فهرست طولانی خواهیم رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.