دیدار رئیس اداره اوقاف و امورخیریه و جمعی از هیئت امناء مساجد شهرستان زابل

ه گزارش روابط عمومی دفترامام جمعه شهرستان زابل: حجت‌الاسلام والمسلمین بامری رئیس اداره اوقاف و امورخیریه و جمعی از هیئت امناء مساجد شهرستان زابل با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفت و گو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل بیان نمودند: زحمت اصلی امورات مساجد بر دوش هیئت امناء مساجد است لذا ان شاءالله رابطه صمیمی ،عاطفی و برادری هیئت امناء مساجد با ائمه جماعات بیش از پیش حفظ شود.

ایشان در ادامه افزودند:هیچ وقت هزینه برای دین دولتی نبوده است و مردم خودشان هزینه های دین را تقبل می کردند، موقوفات مردمی توانسته مساجد، حسینیه ها و حوزه های علمیه را رونق دهد و تا امروز هم اینگونه بوده است.

امام جمعه شهرستان زابل تصریح کردند:حقیقتا سازمان اوقاف امانت داران خوبی هستند و از حیث شرعی خیلی خوب امور را تمشیت می کنند. در ترویج دین موقوفات زیاد داریم و وقف هایی وجود دارد که نشان می دهد میدان خدمت در وقف ، بسیار وسیع است.

ایشان افزودند:امروز محتاج وقف هایی هستیم که محرومیت و فقر را در منطقه سیستان کم کند، البته بسیاری از واقفین نیت شان به گونه ای است که بشود از این باب از موقوفات استفاده کرد، مسئله اول این است که تمام موقوفات منطقه سیستان باید به گونه ای ساماندهی شود که همه مورد استفاده قرار بگیرند و با مشارکت سرمایه گذاران و سازمان اوقاف قابل استفاده شوند لذا نیازمند مدیریت بهنگام، قوی و بهینه است.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی در پایان تاکید نمودند:ان شاءالله روزی از سازمان اوقاف خبرهای خوبی در جهت اشتغالزایی و محرومیت زدایی در منطقه که واقعا تکلیف همه هست، به گوش برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.