دیدار مسئولان و اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان زابل

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:مسئولان و اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان زابل با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل بیان نمودند: بیانیه گام دوم یک قانون اساسی است ، گام دوم رمز عملیات ظهور است، حضرت آقا فی الواقع برای ظهور حضرت حجت رمز عملیات را با گام دوم اعلام کردند، ما به شدت در حال حرکت به سوی ظهور هستیم. در گام دوم حضرت آقا می فرمایند که جوانان موتور پیشران حرکت انقلاب هستند ، این موتور پیشران یعنی موتور ذهنی و فکری هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل گفتند:امروز سنگر جنگ دقیقا در خانه های ماست، و این جنگ به شکل بسیار ظریفی از ما تلفات می گیرد، دشمن به شدت در حال گفتمان سازی است، دشمن با موتور پیشران کار دارد، دشمن می داند که دانشجویان فعال عضو بسیج دانشجویی بازوهای امام زمان(عج) هستند لذا این بازوان را باید بگیرد، جدی است برنامه دارد و پول خرج می کند.

ایشان در ادامه افزودند:ما نیاز به یک هیئت اندیشه ورز که اعضای آن جوانان باشند داریم ، هیئت اندیشه ورزی که گفتمان سازی کند، مطالبه گری یعنی ما معضلی را ببینیم ، بلافاصله در آزمایشگاه ذهن خویش این مشکل را حلاجی کنیم و راهکار ارائه کنیم، یکی از دلایلی که برخی از جوانان و مسئولین خیلی نمی توانند با هم مفاهمه جدی داشته باشند و درواقع حلقه مفقوده همین راهکاری است که باید ارائه شود، می باشد.

ایشان افزودند:در مطالبه گری باید ایده داشته باشید، مطالبه گری باید گفتمان سازی شود، حد و مرز مطالبه گری نیز باید مشخص باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی تصریح کردند:بچه‌ها موتور تولید اندیشه تان را روشن کنید تا می‌توانید ایده و فکر تولید کنید، ان شاء الله یک هیئت اندیشه ورز قوی تشکیل دهیم تا منظم تشکیل جلسه دهد و مسئله محور جلو برویم.

امام جمعه شهرستان زابل در پایان تاکید کردند:آن چیزی که بنده از شما انتظار دارم این است که عقل منفصل محرومیت زدایی در سیستان باشید ،بازوی فکری من باشید،من به نیروی جهادی شما واقعا ایمان دارم، در بحث محرومیت زدایی خیلی می‌توانیم کار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.