دیدار امام جمعه بنجار ، بخشدار و مسئولان بخش مرکزی

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:حجت الاسلام والمسلمین پارسا امام جمعه بنجار ، مهندس راستگو بخشدار و مسئولان بخش مرکزی با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل بیان نمودند: در منطقه سیستان محرومیت زیبنده نیست ، این محرومیت باعث شده افتخارات منطقه آنگونه که باید دیده نشود. اینجا دارالولایه است، این عنوان برای همه مسئولیت آور است اینجا نقطه ای است که اولین خونخواهان سیدالشهدا(علیه السلام) قیام کردند و پای ولایت امیرالمومنین امام علی(علیه السلام) با همه وجود ایستادند حق شان محرومیت نیست.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی ضمن تاکید بر کم کردن عیال کمیته امداد، تصریح کردند: واقعیت امر این است که اولویت اول همه ما این است که با محرومیت به هر نحوی که برایمان مقدور است مبارزه کنیم. همه ی عزیزان باید در این زمینه حقیقتا ورود کنند، هدف گذاری در بخش مرکزی گذاشته شود که از عیال کمیته امداد روز به روز کم شود.

ایشان در ادامه افزودند:گسترش بخش کشاورزی ، دامپروری و آبزی پروری وترویج صنایع تبدیلی ، صنایع دستی با توجه به ظرفیت هایی که بخشدار محترم بیان نمودند، فرصت خوبی برای اشتغالزایی و افزایش ثروت خانوار است.، اگر ثروت خانوار زیاد شود علی القاعده درآمد شهرداری هم بیشتر و خدمات بیشتری ارائه خواهد کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل در پایان تاکید کردند:نیازمند این هستیم که مسئولین منطقه سیستان چشم انداز و برنامه عملیاتی تنظیم کنند که طی بازه های زمانی مختلف چه اندازه از محرومیت کم خواهد شد، ان شاءالله در حوزه‌های مختلف این چشم انداز طراحی و اجرایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.