دیدار فرماندهان انتظامی شهرستان زابل

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: جناب سرهنگ ثمره حسینی فرمانده و روئسای بخش های مختلف نیروی انتظامی شهرستان زابل و جناب سرهنگ لایق فرمانده و حجت الاسلام و المسلمین مرادی مسئول عقیدتی مرکز آموزش مرزبانی به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشتند: امنیت و آرامش امروز مدیون شماست، از زحمات شما عزیزان تشکر می کنم، امنیت ممکن است خیلی دیده نشود اما آرامشی را که داریم مدیون شماست و باید قدرش را بدانیم و امیدواریم که خدای متعال صحت و سلامت و توفیق به شما عطا بفرماید.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زابل تصریح نمودند:رصد سامانه ۱۹۷ باید در مجموعه انتظامی رصدی خیلی جدی باشد ، چرا که به هر حال کم تخلف هم زیاد است ، من گمان می کنم که پلیس یک جاهایی ویترین نظام است و اولین مواجهه مردم با پلیس زمانی است که در حال اضطراب هستند است، یا مظلوم و یا ظالم فرقی نمی کند هردو آنها در حال اضطراب، اولین کسی را که با آن مواجه می شوند شما هستید. بسیار برخورد اولیه ای که با مراجعه کننده می شود تعیین کننده است،معتقدم که پلیس ما پلیس اخلاق مداری است و این ثابت هم شده است و در جامعه ما وجود دارد، پلیس نقش عظیمی در جامعه دارند.

ایشان افزودند:دنیای بعد از ظهور امام زمان علیه السلام و دنیای بعد از حکومت حضرت حجت علیه السلام را اینگونه توصیف نموده اند و می‌فرمایند اگر زنی از کوفه تا شام پیاده برود و جواهر و زیور آلات همراه داشته باشد احدی به او تعرض نمی کند. این نشان می دهد که امنیت چه نقشی در حکومت امام زمان علیه السلام دارد، اینکه در نزدیک مرز مردم اینقدر آرام و راحت هستند، این میوه شیرین شب هایی است که شما نخوابیدید و کنار زن و بچه خود نبودید.

ایشان در ادامه بیان نمودند:یک جاهایی هم مردم توقعی دارند که این توقع حقیقتا باید خیلی خوب مراقبت شود، به عنوان مثال در زمینه احتکار که بالاخره مسئله ای ترکیبی است و دستگاه های متعددی مسئولیت دارند، خدمت کردن به مردم در جهت توسعه سفره مردم واجب شرعی و عینی ما است، عزیزانی که در این زمینه خصوصا قاچاق کالا و گرانفروشی ضابط قضایی هستند، چشم امید مردم به این بزرگواران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.