صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی شهرستان زابل

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی شهرستان زابل با حضور حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل، فرماندار زابل، فرماندهان نظامی و انتظامی و روئسای عقیدتی سیاسی انتظامی در محل مرکز آموزش مرزبانی حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیان نمودند: خدای متعال یکصد و بیست و چهار هزار پیغمبر را مبعوث کرد که هر کدام برای پیامبر بعدی مقدمه ساز بودند در واقع تاریخ انبیاء که بیش از ده هزار سال طول کشیده تاریخی بوده که بشر را آماده ظهور پیغمبر آخر الزمان کرده است، همه آن ها به نوبه خودشان و در حد توان خودشان جامعه بشر را رشد دادند. در سیر تکامل بشر،انبیاء نقش داشتند.بعد از اتمام سلسله انبیاء و قتی که وجود قدسی رسول مکرم اسلام مبعوث شدند بشر آماده پذیرش ظهور پیامبر آخر الزمان شد و به آن رشد الهی رسید، سن تکامل بشریت متوقف نشد و بعد از رحلت پیغمبر اکرم و اتمام ماموریت سلسه مبارکه انبیاء نوبت به سلسله مبارک اولیاء رسید، سلسله اولیاء دویست و پنجاه سال جامعه را رشد دادند و جامعه را آماده کردند و جامعه را به کمال عقلانی رساندند تا این جامعه بشری آماده پذیرش منجی آخر الزمان شود.

امام جمعه شهرستان زابل اظهار داشتند:بعد از ۲۵۰ سال منجب آخر الزمان پا به عرصه وجود گذاشت و آخرین مرحله و مرتبه سیر تکاملی بشر رقم خورد، از آن روز تا به امروز جامعه بشر همواره منتظر بوده برای ظهور مصلح جهانی ، برای ظهور منجی عالم بشریت، یک انتظار سخت و جانکاه جامعه بشری را در بر گرفت، بشریت آرام آرام تشنه زیارت منجی آخر الزمان شد اما همه این انتظار ، انتظار شخص منجی نیست بلکه این انتظار مرکب از انتظار منجی و ظهور امت موعودی که آن امت موعود زمینه سازی ظهور را انجام دهد.

ایشان در ادامه افزودند:چهارده قرن از آخرین مرحله یعنی سلسله اولیاء و عصر زمان غیبت سپری شد و بعد از چهارده قرن نفس قدسی امام عظیم الشان ما و سلسله ولایت فقیه امت موعود آخرالزمان متولد شد، این امت زمینه ساز ظهور شد، صد البته این زمینه سازی مدیون و مرهون مجاهدت های مجاهدان فی سبیل الله است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل اظهار داشتند:سربازان و نیروهای مسلح از نظامی انتظامی امنیتی این را بداند که نوک پیکان امت موعود برای رسیدن به ظهور هستند. این را بدانند که سلسله انبیاء هرچه زحمت کشیدند برای ظهور ایشان بوده ، این را بدانند که سلسه اولیاء در دویست و پنجاه سال از امیرالمومنین امام علی (علیه السلام) تا امام حسن عسکری(علیه السلام) و در دوره غیبت از غیبت صغری حجت خدا تا به امروز هر چه تلاش شد برای ظهور شما بود، حالا کلید ظهور دست شماست، اگر صابر، ثابت قدم ، مقتدر، درخط فرمان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(روحی فداه) باشیم و باشید ما به ساحل ظهور خواهیم رسید.

ایشان در پایان تصریح کردند:خدا را شاکریم که نیروهای مسلح ما ارتش خدا هستند. خدا را شاکریم که نیروهای های مسلح ما جندالله هستند، حزب الله غالب هستند و غالب خواهند شد، امروز ارتش های بزرگ جهان با شنیدن نام شما معادلاتی را که دهها سال برای آن معادلات زحمت کشیدند بر باد دیده می بینند، این اقتدار مرهون وحدت شما و فرمانبری شما در برابر سلسه مراتب فرماندهی است که ختم می شود به نایب برحق حجت الله الاعظم ارواناه فداه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.