متن نامه های تقدیر از نماینده ولی فقیه در استان و ریاست مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل طی نامه های جداگانه از سفر حضرت آیت الله محامی نماینده محترم ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به دارالولایه سیستان تقدیر و تشکر نمودند.

متن نامه ها به شرح ذیل است:

حضور محترم حضرت آیت الله محامی
نماینده معزز ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان (دام توفیقاته )

سلام علیکم
با تقدیم سلام و صلوات بر وجود نازنین ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم واهل بیت طاهرینش علیهم السلام وظیفه دارم از طرف خود و مردم با وفای دارالولایه از تشریف فرمائی حضرت عالی به سیستان تشکر نمایم .حق مطلب هم همین است که نماینده رهبری معظم مشفقانه در جهت زدودن گرد محرومیت از چهره مظلوم سیستان پیشقدم باشند.
حضور حضرت عالی در جمع ائمه جمعه ،حوزویان، دانشگاهیان ،فرهنگیان ،مدیران ،مجریان و سخنان برآمده از صفای باطن و دغدغه مندی پدرانه شما نوید بخش و امید آفرین است .امیدوارم میوه شیرین حضور سبزتان رایحه خوش ولایت را ارمغان زندگانی مردمان صبور و شکور دارالولایه سیستان نموده و به زودی کام ایشان را طراوت بخشیده و تازگی و امید را هدیه سخاوتمندانه خداوند به آنان نماید، شما بهتر از هر کسی مستحضرید که امروزه آب برای هامون تشنه، مرز برای غیورمردان مرزنشین، شغل برای جوانان پرانرژی، معیشت برای سرپرستان خانوارها، رونق برای سفره های سیستان کم یاب شده و گاه گرد غم را به این مردم شریف می پاشد، می دانم همه تلاش خویش را مصروف خواهید نمود تا مرهمی بر آلام دارالولایه باشد.
محرومیت سیستان بزرگ به یقین با همت والای مردان و زنان این خطه و حمایت های بی دریغ جناب عالی ودیگر مسئولین ارشد با اتکال به قدرت لایزال الهی و توسل به ذیل عنایت محمد و آله بزودی رخت بر خواهد بست. ان شاءالله.

والسلام علی جمیع عباد الله الصالحین
مجتبی عزیزی
امام جمعه شهرستان زابل

سرور ارجمند جناب آقای دکتر قالیباف (دام عزه)
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم
احتراما با تقدیم برترین صلوات وتحیات به ساحت مقدس نبی رحمت و اهل بیت گرامشان صلوات الله و سلامه علیه و علی آله و ادای احترام به روح بلند معمار کبیر انقلاب و شهدای والا مقام. وظیفه دارم از طرف خود و مردم با صفای دارالولایه سیستان از تشریف فرمائی حضرت عالی تشکر و قدردانی نمایم .
تردید ندارم که سفر شما به این خطه نوید بخش تحولات مبارکی خواهد بود، قهرا با برخی از اسفار اوحدی از مسئولان ارشد که از خود فقط خاطره ای آنهم در قاب تصاویر بجا می گذارند تفاوت بسیار دارد؛ این تفاوت از پوشش شما که در کسوت یک بسیجی و نیروی جهادی بود تا گویش شما که حاکی از اطلاع دقیق و مطالعه عمیق معضلات بود و نگاه شما که در پی یافتن راه حل معضلات بود، کاملا مبرهن است .
برادر جهادی!. تنگه احد انقلاب امروز بیش از هر زمان تشنه به میدان آمدن امثال شما است، خالی شدن این سنگر بسیار مهم زیان بار و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خسارت آفرین است. امروزه جنگ بزرگی ناعره می زند ولهیب آتش بزرگی دیده ها را خیره کرده است تا روز به روز سفره مردم کوچک تر و معیشت سرمایه انسانی نظام دچار قبض و تنگنا شود امروز همان روز موعودِ به میدان آمدن است .
مردم سیستان همواره سفره دار بوده وکریمانه زندگی کرده اند؛کرامتشان در طول سالیان بر کسی پوشیده نیست، این مردم سخاوتمندانه بیش از دوهزار جوان پاک تقدیم انقلاب زمینه ساز ظهور کرده اند .مردم صبور وشکور سیستان قطعا پای انقلابشان و در رکاب سلاله سادات و ذریه زهرا رهبر عزیزشان خواهند بود .
جناب آقای قالیباف عزیز!. این مردم شایسته بهترین ها هستند امید ما در سایه اتکال به ذات اقدس خداوند و اتصال به حبل متین ولایت به همت شماست .
انتظار این مردم شریف این است که واژه های آب ،مرز، معیشت ،شغل و ازدواج جوانان در کامشان شیرین و لذیذ باشد .
خواهش می کنم هر آنچه توان دارید را بکار ببندید تا تلخی ،محرومیت و فقر مرتفع شود .بی صبرانه منتظر دیدن ثمرات سفرتان هستیم .
اطمینان دارم نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین اجرایی مستقر در منطقه و همه اثر گذاران در کنار شما خواهند بود .از سویدای قلب خواستار عزت و سربلندی همه خدمتگذاران به مکتب و انقلاب هستم .

والسلام علی جمیع عباد الله الصالحین
مجتبی عزیزی
امام جمعه شهرستان زابل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.