دیدار گروه جهادی حضرت صاحب الزمان(عج)

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: گروه جهادی حضرت صاحب الزمان(عج) طلاب و روحانیون سیستان که در زمینه تجهیز اموات کرونایی و ضدعفونی معابر ارائه خدمات می‌کردند، با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل بیان نمودند: عزیزانی که در موضوع کرونا فعالیت داشتند مجاهد فی سبیل الله هستند، زمینه سازان ظهور حضرت حجت(علیه السلام) هستند، به دلیل اینکه امام زمان(عج) میخواهد با کسانی باشد که از جان گذشته باشند و شما از جان گذشتید، اکثر شما دوران دفاع مقدس را ندیدید و از دفاع مقدس یک سلسله حرف هایی شنیده شده، آنچه که ما در این مدت در موضوع تجهیز اموات کرونایی دیدیم ،اگر نگوییم بهتر از دفاع مقدس بود قطعا کمتر از دفاع مقدس نیست، بزرگوارانی خود و همسرشان به عرصه تجهیز اموات کرونایی ورود کردند، خانوادگی در میدان جهاد حضور یافتند، وقتی کسی دست همسرش را می گیرد و به اینگونه فضایی وارد می شود یعنی از همه چیزش برای رضای خدا گذشته است.

ایشان در ادامه افزودند:شبها کار ضدعفونی معابر ،روزها تجهیز اموات کرونایی و ساعت هایی در بیمارستان بدون چشم داشت در میدان بودن، این یعنی به کف گرفتن جان ، سپاه صاحب الزمان(عج) باید واجد چنین افرادی باشد، همانطور که ما منتظر حضرت ولیعصر(عج) هستیم ایشان نیز منتظر ما هستند، ما باید خودمان را با بروز دادن قابلیت های معنوی که داریم به ظهور برسانیم. عزیزانی که در قصه کرونا بودند اگر در کربلا بودند، قدر مسلم در صف سیدالشهدا و در کنار سیدالشهدا بودند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل تصریح کردند:می بایست کماکان این گروه جهادی پای کار بوده و استقرار داشته باشد و در زمینه محرومیت زدایی مشغول به فعالیت شود، ما می توانیم یک گروه جهادی قوی داشته باشیم. بیاییم با هم، هم عهد شویم تا سهم سازمان ها و ارگان های حمایتی را در زندگانی مردم سیستان روز به روز کم کنیم. ما نیاز به یک نهضت جهادی داریم،خودمان باید دست به زانو بگیریم و یاعلی بگوییم و بلند شویم، هرچقدر که می توانیم شغل ایجاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.