دیدار مدیر و کارکنان جمعیت هلال احمر زابل

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: جناب آقای قورزایی مدیر و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان زابل با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل بیان نمودند: سازمان های خدماتی مانند هلال احمر از جهاتی در خط مقدم محرومیت زدایی هستند، نمکی که کار شما دارد این است که به انسان هایی که حقیقتا محتاج هستند و دستشان از همه جا کوتاه است خدمات می رسانید، چه در جاده مانده و یا در سیل گرفتار شده یا کسی که زلزله زده است همین دیدن شما با این لباس چه اندازه به روحیه شان کمک می کند و مایه دلگرمی شان می شود.

ایشان در ادامه تصریح نمودند:الحمدلله زحماتی که کشیده می شود چون برای رضای خداست، خدای متعال هم برای آن برکت می گذارد، ارزش های انسانی در کار شما رکن رکین و اصل اساسی است اینها همه نقاط قوت و فضل است. لحظه برخورد شما با مردم ، لحظه ای خیلی خاص است و شما در زمان بحران با مردم ارتباط دارید و خود این فضیلتی برای شماست و خدای متعال برای شما روزی قرار داده است. اگر دستتان خالی هم باشد اما آرامش بخشید، این آرامش بخشی نشان از کارنامه خوب هلال احمر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.