جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان زابل

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان زابل با حضور حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل و مسئولین ذیربط در محل سالن همایش سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مصلی المهدی(عج) برگزار شد. 

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل بیان نمودند:ما باید در زمینه نظارت بر قیمت ها و مبارزه با تخلفات دنبال راهکارهایی غیر از راهکارهای مرسوم اداری باشیم، اگر اداره صنعت، معدن و تجارت در موضوع نظارت بر قیمت ها کمبود نیرو دارند،سپاه ، بسیج، ائمه جماعات محلات هستند. ایشان در ادامه افزودند:گروه های  جهادی برای نظارت بر قیمت ها تشکیل شود، با ارائه کارگاه های آموزشی و توجیه نیروها در این زمینه ، محله محور نظارت و خودکنترلی ایجاد کنیم، مردم خودشان بیایند و کنترل کنند. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل به موضوع گزارش دهی قانع کننده مسئولین به مردم اشاره نمودند و تصریح کردند: مسئولین می بایست در گزارشاتی که به مردم و رسانه ها می دهند مقنع و قانع کننده گزارش دهند. مسئولین با مردم در مورد مشکلات حرف بزنند ، به عنوان مثال مسئول تعزیرات یا مسئول اداره صمت بیاید و در نمازجمعه بگوید که من نیروی انسانی کم دارم و نیاز به نیروی داوطلب دارم بعد خواهید دید که مردم چگونه پای کار هستند. 

همچنین ایشان در پایان به مبارزه ی بازدارنده و برمبنای قانون با تخلفات قیمت ها تاکید نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.