جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل با حضور حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل ، حجت الاسلام والمسلمین پارسا امام جمعه بنجار ، مهندس گنجی فرماندار زابل و مسئولین ادارات و نهادها و اعضای شورا در محل سالن همایش سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مصلی المهدی(عج) برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین عزیزی رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل بیان نمودند:می بایست به سمت ارتقاء سطح شورا و عملیاتی سازی مصوبات پیش برویم. معمولا شوراها دو کارکرد می توانند داشته باشند، یک: کارکرد مشورتی و تصمیم سازی و دو: کارکرد تصمیم گیری دارند لذا کارکرد عملیاتی ندارند و اجزاء شورا هستند که کارکرد عملیاتی دارند.

امام جمعه شهرستان زابل تصریح نمودند:فرهنگ یعنی برون داد رفتار یک جامعه ، یعنی یک جامعه برون دادهایی دارد، این برون دادها جمعش فرهنگ می شود، وقتی می گوییم شهری بافرهنگ است یعنی از بازارش تا دانشگاه ش با فرهنگ هستند و این فرهنگ خرده فرهنگ هایی را نیز در بر می گیرد.

ایشان در ادامه افزودند:اگر ما به این سمت پیش برویم که سند هایی را طراحی کنیم یا به دست بیاوریم ، به عنوان مثال سند فرهنگ کسب و کار ، سند فرهنگ مصرف ،فرهنگ تولید ،فرهنگ بهداشت، فرهنگ رسانه ، فرهنگ تجارت، فرهنگ مطالعه و… بسیار می تواند ارزشمند باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.