جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج زابل

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج زابل با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه زابل ضمن قرائت آیه شریفه ۶۰ سوره انفال(وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ) بیان نمودند:اولا خودتان را قوی کنید، ایمانتان را قوی کنید، علم تان را قوی کنید،جامعه تان را قوی کنید، باید شما از اقویا باشید البته به ابزار هم نیاز دارید، موشک هم می خواهید اما موشک برای شما در مرتبه دوم است، قدرت ایمان شماست که شما را به هدف می رساند، البته ابزار هم در جای خود لازم است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زابل تصریح نمودند:این که شما قوی باشید و خودتان را تقویت کنید دشمن را از شما می ترساند.اطراف کشور پایگاه ها و ناوهای هواپیمابر دشمن وجود دارد اما چرا جسارت شلیک به سمت ما را به شکل واضح ندارند؟ دزدانه و مثل کفتار شهید حاج قاسم سلیمانی شیر بیشه ما را در نیمه شب ترور می کنند. چرا؟ چون از قوه ایمان شما می ترسند البته ضمن اینکه از ابزارآلات شما ترس دارند.

ایشان در ادامه افزودند:قرآن می فرماید: شما قوی شوید، دشمن خواهد ترسید. و جالب اینجاست که آن ترس و قوه ایمان به هم وصل هستند. یعنی هرچه شما قوی تر شوید آن ترس هم عمیق تر است. ترسی که امروز دشمن از جوانان و ایمان ما دارد بیشتر از ترسی است که در زمان دفاع مقدس داشتند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل گفتند:ما دو آزمایش طی کردیم، یک آزمایش دفاع مقدس بود، در آزمایش دفاع مقدس آنها یقین کردند که ما ایمانمان قوی است و با ایمان قوی نمی شود جنگید. دو آزمایش دفاع از حرم بود، در سوریه و عراق بلوا به پا شد و جنگ با داعش شروع شد و دفاع از حرم راه افتاد و همه عالم دیدند که جوانان دهه هفتاد و بعضا دهه هشتاد گل کاشتند، نه اینکه ضعیف تر از جوانان دهه چهل ،سی و پنجاه نبودند بلکه یک پا جلوتر از آنها بودند. جوانان دهه هفتادی اسوه هایی را معرفی کردند که برای همیشه در تاریخ ماند. پیکر قطعه قطعه شده شهید حججی آیه الهی شد و ترس دشمن را زیادتر کرد.

قابل ذکر است در این جشنواره از رده های برتر ناحیه مقاومت بسیج زابل تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.