خود کنترلی اجتماعی

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان زابل با حضور حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل ، مهندس گنجی فرماندار زابل و مسئولین ادارات در محل فرمانداری شهرستان زابل برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل بیان نمودند: ما اگر به سمت خودکنترلی اجتماعی برویم آسیب ها بسیار کم می شود. درمورد بازار حقیقت امر این است که مردم احساس نمی کنند که این بازار رصد می شود چه برسد به اینکه کنترل شود. احساس نمی کنند که کسی مراقب این بازار است ، آن چیزی که در ذهن مردم وجود دارد این است که بازار رها است و هر کس بالاخره سنگ خودش را می زند و کار خودش را می کند.

ایشان ادامه دادند:بهترین راه این است خود مردم وارد کار شوند و در این جنگ تمام عیار ورود کنند، مطمئن باشید اگر مردم بیایند اوضاع تغییر خواهد کرد، جنگ را مردم اداره کردند. دفاع از حرم را مردم اداره کردند. مشکلات مهم نظام را مردم اداره کردند، قطعا این را هم مردم می توانند اداره کنند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زابل تصریح نمودند: بازار را مریضی ببینیم که با دیدن چهار تا پنج نفر آدم دلسوز که نصیحت کنند و صحبت کنند خوب شود. گروه جهادی برای کنترل بازارتشکیل بدهیم مطمئن باشید این عمل الگو خواهد شد، در جامعه مان انرژی های متراکمی داریم که این انرژی های متراکم اگر آزاد شود خیلی از معضلات و مشکلات را حل می کند، هیچ امر به معروفی بالاتر از این نیست.

ایشان افزودند:در زابل و حوزه کاری خودمان بیاییم و دست به اقدام خودکنترلی بزنیم ، گروه های جهادی تشکیل دهیم البته با یک ترکیب خاص، از بسیج دانشجویی و طلاب و… عضو داشته باشد و ترکیب شوند با ناظری که از سوی شما تعیین می شود، این گروه ها تشکیل شود و سامانی پیدا کند و دوره توجیهی برگزار شود تا این عزیزان وارد میدان عمل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.