دیدار رئیس و کارکنان اداره فنی و حرفه ای شهرستان زابل

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: رئیس و کارکنان اداره فنی و حرفه ای شهرستان زابل با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل بیان نمودند: واقعیت امر این است که سیستان یک منطقه عزیز و غیرتمند است که همیشه خیرش به همه جا رسیده است. در طول تاریخ سیستان منشاء و منبع بوده است، این وظیفه ما را سنگین می کند که به مردمی که عزیز بودند خدمت کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل تصریح نمودند:خیر نیت اش پاک هست و برنج و گوشت و … می آورد و غذا طبخ می کند اما بسیار بهتر است که این هزینه صرف ایجاد شغل، مهارت و حرفه شود، اینجاست که فنی و حرفه ای در خط مقدم مجاهده فی سبیل الله است. می بایست فرهنگ سازی شود که خانواده ها بپذیرند که می توانند مولد باشند و چشم شان را از مرز ببندند و با پیشفرض اینکه ما آبی به آن شکل نداریم دنبال تولید و اشتغال باشند.

ایشان در ادامه افزودند:فنی و حرفه ای می بایست رشته هایی که باعث رونق کسب و کار در سیستان شود گسترش دهد، ما دنبال این هستیم که کارخانه هایی که معطل شده راه بیافتد و این کارخانه ها نیازمند نیرویی هستند که مهارت داشته باشد لذا پیشنهاد این است که از اکنون برای تربیت منابع انسانی با مهارت تعاملاتی صورت بپذیرد.

ایشان در پایان عنوان داشتند:واقعیت این است که اشتغال های خانگی خیلی می تواند مردم را کمک کند به ویژه صنایع دستی ، اگر این شغل های خانگی به وجود بیاید خیلی می تواند در این راستا مفید باشد ، ما وظیفه داریم که برای اشتغال و کارآفرینی جوانان تلاش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.