بسیج تحقق شعار ما می‌توانیم با توکل بر خداست

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:به مناسبت هفته بسیج فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج زابل با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل ضمن تبریک هفته بسیج بیان نمودند:
در آیه ۲۵ سوره توبه خداوند متعال می فرماید:” لَقَدْ نَصَرَکُمُ اللَّهُ فِی مَوَاطِنَ کَثِیرَهٍ” خدا خیلی جاها ما را کمک کرد، دفاع مقدس، دفاع از حرم ، بسیج پرونده هایی دارد که شاید آنقدر که باید معرفی نشده است، مثلا فرض کنید ریشه کنی فلج اطفال در کشور ما کاری بود که بسیج انجام داد ، بسیج خانه به خانه واکسیناسیون انجام دادند و امروز فلج اطفال نداریم.اگر ثمرات بسیج را نگاه کنیم به پرونده هایی می رسیم که این پرونده ها، پرونده های نورانی و مشعشعی است، این نصرت و این فتح عنایت و اراده خداست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل عنوان داشتند:بسیج تشکیلاتی است که دشمن را در نهایت قدرتش تعقیب می کند، در نقطه قدرت دشمن با دشمن مواجه می شود، این اعتماد به نفس است، اما این اعتماد به نفس باید به گونه ای مدیریت شود که خدایی نکرده تبدیل به عجب نشود که انسان حلقه وصلی را که با خدای متعال دارد خدایی نکرده در آن شرک بیاید. شرک هم این است که از خودش بداند، این است که ما بعضی از مسائل را از شخص خودمان بدانیم، نه از خدا. می بایست بدانیم که هر کاری که در این چهل سال کردیم خدا کمکمان کرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح نمودند:امروز حقیقت امر این است که ما داریم به بن بست هایی می رسیم، خدای متعال بسیج را برای بن بست شکنی ایجاد کرده است به عنوان مثال دربحث کرونا احساس می کنیم که بشریت به یک شبه بن بستی رسیده است، در موضوع بازار نیز انگار یک مجمع الجزایری وجود دارد که هرکس در این مجمع الجزایر کار خودش را می کند. اما حسن کارما این است که بسیج داریم و بسیج می تواند، الان وقت آن است که ان شاءالله بسیج در موضوع غربالگری کرونا با گشت خانه به خانه با قوت و قدرت ورود کند و مسائل را به پیش ببرد و ان شاءالله موضوع تشکیل گروه های جهادی نظارت بر بازار توسط بسیج پیگیری و تشکیل شود و اینها همه مجاهده فی سبیل الله است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.