دیدار اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان زابل

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:اعضای شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان زابل با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل عنوان داشتند: حضرت آقا فرمودند دانشجویان موتور پیشران پیشرفت کشور هستند لذا شما موتور پیشران پیشرفت سیستان هستید. بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که یک قانون مترقی به سمت ظهور و یک رمز عملیات به سمت ظهور هست رکن رکین این بیانیه متمرکز بر تربیت نیروی انسانی انقلابی کارآمد، متفکر،هوشمند است. بنابراین آموزش و پرورش و دانشگاه اصلی ترین نقاطی است که ما باید در آن متمرکز شویم.

ایشان در ادامه افزودند:یکی از مصادیق مطالبه گری ما این باشد که از همه سوال کنیم که نسبت به بیانیه گام دوم انقلاب چه ایده و فکری و چه راهبرد و راهکارهای عملیاتی دارند؟ بیانیه گام دوم نوشته شد که در عملیات ها و در میدان عمل دیده شود، تربیت نیروی انسانی کارآمد، پیشرو و هوشمند یک هدف درک بیانیه گام دوم است لذا وزن اصلی بیانیه گام دوم روی دوش شما و نسل بعد شماست.

امام جمعه شهرستان زابل تصریح نمودند: نیروی کارآمد که موتور پیشران هست یک لطایفی دارد که یکی از آنها موضوع مطالبه گری است، مطالبه گری حد و مرزش بایستی مشخص باشد اولا ما چه چیزی را از چه کسی و در چه محدوده ای می خواهیم مطالبه کنیم ، ثانیا با چه روشی مطالبه می کنیم، ثالثا چه اهدافی را در مطالبه داریم. مطالبه غر زدن نیست ، مطالبه این است که در ساختاری یا در رفتاری اشکالی را ملاحظه می کنید و راهکار رفع اشکال را پیدا می کنید و ارائه می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.