دیدار نماینده مردم شریف سیستان

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: دکتر سرگزی نماینده مردم شریف سیستان در مجلس شورای اسلامی با حجت الاسلام و المسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار نمودند.

در این دیدار ابتدا درباره آسفالت و بهسازی حاشیه شهر (بویژه خیابان هیرمند شمالی)،بزرگراه زابل زاهدان،فاضلاب شهری
،معدن مس و موضوع گاز بحث و گفتگو شد.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل در این دیدار بیان نمودند:نباید باور محرومیت بر اذهان مردم حاکم شود چرا که این امر باعث ایجاد نا امیدی در منطقه می شود لذا می بایست این باور جا بیافتد که ما با تلاش و پیگیری موفق خواهیم شد.همه باید تلاش کنند تا ناامیدی در جامعه از بین برود و امید به فردای بهتر در جامعه رونق یابد.

حاج آقا عزیزی تصریح نمودند:عده زیادی در این مدت تشریف آورده و اظهار داشته اند که شغل های بسیاری ایجاد کرده اند ، برخی سال هاست که شغل ایجاد می‌کنند در حالی که به ‌نظر می آید اوضاع طی سالیان تغییری نکرده است ، باید پرسید با این مقدار زیاد شغل ایجاد شده ،چه شده که اتفاق خاصی نیفتاده است، برخی آمارها انگار فقط روی کاغذ و سر زبان هاست. به نظر می رسد یا اساسا شغلی ایجاد نشده و یا اینکه پایدار نبوده است، این ها آسیب است که باید بررسی و علاج شود.

امام جمعه شهرستان زابل اظهار داشتند:بنده آمادگی خود را در صورت لزوم ،جهت حضور در پایتخت و پیگیری معضلات و مشکلات مردم اعلام می کنم ،همچنین شایسته است ردیف های پروژه های مهم سیستان و نیز اعتبارات و تخصیص های پیگیری و اخذ شده در بودجه سالیانه توسط دو نماینده به اطلاع مردم شریف سیستان رسانده شود.

ایشان در پایان بر لزوم تلاش و پیگیری دو موضوع کارخانه لاستیک و کارخانه کاشی تاکید نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.