پیام تسلیت در پی ارتحال حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ نوروز سرحدی

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل در پی ارتحال حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ نوروز سرحدی به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون
همواره عالمان دین در میان مردم وارثان انبیاء و اولیای الهی بوده اند، عالمانی که هادی سبل و راهبر و راهنمای راه سعادت مردم بوده و هستند ،چه بسیار فرهیختگان و عاقبت بخیرانی که شاگرد مکتبشان بوده اند، چه بسیار انسان های مؤمنی که اندوخته ایمانی خود را از گنجنامه ذهن و قلب ایشان دارند.

امروز با نهایت تأسف خبر درگذشت مرحوم مغفور عالم ربانی جناب حجه الإسلام و المسلمین حاج شیخ نوروز سرحدی منتشر شد ، حقا ایشان از هادیان سبیل الی الله در منطقه سیستان بودند، عمری طولانی خویش را در تبلیغ و ترویج شریعت مصروف داشتند. و با کوله باری از علم و عمل و اخلاص عالم ناسوت را ترک و به دیار باقی و عالم برزخ شتافتند.

امیدوارم او که با دعا و بدرقه دوستاران اهل بیت(علیهم السلام) به‌سمت سرای ابدی مشایعت خواهد شد ، با استقبال ملائکه روح و‌ رضوان الهی مواجه شده و با اولیاء الهی خاصه سید و سالار شهیدان که ده ها سال سمت نوکریش را سند افتخار خود میدانست محشور باشد.

والسلام علینا و علی عباد الله الصالحین
مجتبی عزیزی
امام جمعه شهرستان زابل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.