پیام تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روزپرستار

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل پیام حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روزپرستار به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام الله علی قلبک یا زینب الصبور

سلام خدا بر یگانه ای که در چنین روزی عالم را به قدمش منور ساخت همو که در سهمگین ترین آوردگاه حق و باطل، جبل صبر بود و قلب آسمانیش پذیرای برترین و والاترین بار امانت الهی بود که امینه الله شد، امانتی سترگ را به قوت ایمان آنچنان به عهده گرفت که ولی اعظم خدا زین العباد علیه السلام در سایه سار بزرگیش از گزند اهریمنان محفوظ و مصون بود.

روزی که زیباترین و لطیف ترین پرواز شور انگیز و شوق آفرین وصال محبوب ازلی با نسیم صحرا آمیخته و ازقطعات ابدان مطهر شهدای کربلا تا ملکوت اعلا امتداد یافت ، این نائبه الزهراء بود که موج مجاهدتش فوران کرد و تا عمق هستی را به تسخیر عظمت عشقش در آورد و شریکه الحسین شد.

در روزی که تلخ ترین فرجام بشر بدست بدسرشتان بی بدیل و حرامیان پلشت رقم خورد، او ایستاده در برابر همه زشتی ها شگرف ترین نقش زیبای بشر را به تصویر کشید و فرمود « ما رأیت الا جمیلا».

صبر او هیبت فاطمی او ، صولت علوی او ، زهد الهی او ، علم لدنی او ، بصیرت بی همتای او ، همه و همه از دائره بسط ما زمینیان خارج و زبان های سخنوران و قلم صاحبان مسطورات بی نظیر از وصف کمالاتش قاصر و در توصیفش سر در لاک تحیر برده و واله شیدائی و معرفتش هستند.

و او عالمه غیر معلمه فهمه غیر مفهمه ، ازهد الزهاد ، و اشجع من الشجعان زینب است. سلام خدا بر او زمانی که تولد یافت ، و عالم وجود را مزین به قدوم مبارکش فرمود.

همین است که امروزه پرستاران ما خامه جان شیرین خویش را کف دست گرفته و‌ برای نجات جان بیماران در دریای تاریک ،متلاطم و مواج بیماری ها خاصه کرونا غوطه ورند. مرحبا به این وارثان آن نور نیر.

سلام و درود خدا بر پرستارانی که در این زمانه و در مبارزه جانانه با بیماری در عمق این دریا آسمانی شده و سعادت ابدی را در آغوش کشیدند.

والسلام علینا و علی عبادالله الصالحین
مجتبی عزیزی
امام جمعه شهرستان زابل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.