امروز هدف دشمن سست کردن مسئولین از مبانی انقلاب است

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:مراسم محوری گرامیداشت حماسه ۹ دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهرستان زابل با حضور مردم ولایتمدار در صحن حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام مصلی المهدی برگزار شد.


در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل بیان نمودند:
۹ دی از ایام الله است ، ۹ دی یک درس نامه است. یادمان باشد دشمن امروزه از جنگ سخت به سمت جنگ نرم کوچ کرده است و حوادثی که در سال ۸۸ و آن فتنه تاریک اتفاق افتاد این را به ما ثابت کرد که دشمن به دنبال جنگ سخت نیست مگر اینکه آنقدر در معادلاتش اشتباه کند که کلیت راهبرد خودش را تغییر دهد.
دشمن به دنبال به دام انداختن مردم کوچه و بازار نیست، آقایان مسئولین ، سیاسیون و غیر سیاسیون همه بدانند دشمن از ناکار کردن مردم ناامید است اما از نفوذ کردن در بین افراد عنوان دار ناامید نیست، حال آن آدم یک ژنرال نظامی باشد یا آیت الله باشد یا صاحب کرسی استاد تمامی دانشگاه باشد، آنقدر که دشمن امید دارد که از طریق افراد آبرودار و آبرومند و عنواندار انقلاب را دچار زاویه کند ، آنقدر به مردم امید ندارد، چون مردم بابت انقلاب زجر کشیده و صاحبان اصلی آنند.


یکی از درس های ۹ دی این است که شعارها همواره یک ورائی دارند، هیچ وقت خالی از اندیشه نیستند، هیچ شعاری نمی تواند بدون یک شعور خاص باشد ، هر وقت شما شعاری دارید بدانید که پشت این شعار یک ایدئولوژی است، یک راهبرد و یک سیاست کلان است، امروز در پس شعار دشمن هدف سست کردن مسئولین ما از مبانی انقلاب است.


درس دیگر این که : در قائله فتنه ۸۸ همه فتنه با خبری آغاز شد، یعنی همه فتنه به یک خبر بند بود، فتنه وابسته به یک خبر دروغین بود و جالب است که بدانید در کوفه قبل از ورود سیدالشهداء علیه السلام طرفداران امام حسین علیه السلام زمانی که با مسلم بیعت کردند جمعیت شان بیش از ۲۰هزار نفر بود و عبید الله با گروهش به هزار نفر نمی رسیدند اما حدود چهل روز بعد این معادله چطور تغییر کرد که در کربلا حسین بن علی بود با ۱۲۰ یا ۱۳۰ نفر اما عبید الله ۳۰ هزار نفر داشت. چه شد که همه چیز برگشت؟ جواب یک شعار بود، در کوفه نزد ریش سفیدها، رفتند که اگر امروزی بخواهیم بگوییم با وزرا و وکلا و صاحب منصبان ارتباط گرفته و گفتند که سپاه عظیم شام در راه کوفه است، اینها را ترساندند، .و آنان مردم را ترساندند و فرصت بزرگ بیعت با مسلم به جایی رسید که سری بالای نی رفت. در فتنه ۸۸ آنچه که اتفاق افتاد تولید، توسعه ، گسترش و تعمیق یک خبر بود، خیلی ها با آن خبر سرشان کلاه رفت. و آن خبر تقلب بود.


درس بعد این که :شبکه نفوذ هرگز خسته نخواهد شد، گمان نکنیم که اگر حماسه ۹ دی آمد و مثل باران این فضا را شست ،دیگر هیچ اتفاقی نمی افتد، دشمن حماسه ۹ دی شما را تجزیه و تحلیل خواهد کرد و از مسیر دیگری ورود می کند ، کار او دشمنی است، دشمن از نفوذ خسته نمی شود ، آنقدر در کمین شما می ماند تا شما را تضعیف کند. پس گمان نکنیم که فتنه تمام است، ۹ دی یکی از ایام الله است که حواسمان را جمع کنیم.


درس دیگرحماسه ۹ دی این است که مشکل غرب با ما مشکل مبنایی است، ما با غرب یا غرب با ما مشکل اقصادی نداریم، مشکل تجاری نداریم و حتی مشکل سیاسی هم نداریم، مشکل مبنایی است، ما نماینده تفکری هستیم که دقیقا در برابر تفکر آنها در جهت تضاد است، زمانی ما سر یک سفره خواهیم نشست که یکی از این دو نفر از مبانی خودش کوتاه بیاید یا بپذیرد که مبانی طرف مقابل اصالت دارد، حضرت آقا فرمودند که تحریم ها را خنثی کنید، یعنی آنها روی مبانی خودشان ایستادند این خیال خام است که فکر کنیم آنها کوتاه می آیند. باید قوی شویم .


حرف آخر ما خطاب به رهبر معظم انقلاب این آیینه تمام نمای ولایتمداری ولایت اهل بیت سلام الله علیها ، حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) است که عرض می کنیم: ای سرور ما ، فرمانده ما ، بزرگ ما و رهبر ما ، مردم تا آخرین قطره خون پای ولای شما که ولای اهل بیت علیهم السلام هست ایستاده اند و دست از شما برنمی دارند،آرام باشید و مطمئن باشید که این مردم هیچ گاه از شما جدا نخواهند شد چون این مردم شما را فرزند حسین علیه السلام می داند ، مردم در شما صلابت امیرالمومنین علیه السلام می بینند، در شما حکمت امام رضا علیه السلام را می بینند، مردم در شما عقلانیت امام حسن علیه السلام را می بینند، این مردم در شما شجاعت فاطمی می بینند، این مردم هرگز از تبعیت و پیروی از شما خسته نیستند و نخواهند شد و مطمئن باشید که پرچمی که به دست مبارکتان هست این مردم تا آن روز و بعد از آن روز که به دست ولی الله الاعظم بسپارید شما را همراهی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.