خدمت به مردم یکی از عبادات مورد سفارش نبی مکرم اسلام و حضرات معصومین علیه السلام است.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:مراسم تودیع و معارفه معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل با حضور حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل، دکتر کوثری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری و مسئولین ادارات و نهادها برگزار شد.
حاج آقا عزیزی در این مراسم بیان نمودند:
خدمت به مردم ، خدمت به مردمانی که سالیان سال در محرومیت هایی بودند ، خودش خدمتی مضاعف است و یکی از عبادات مورد سفارش نبی مکرم اسلام و حضرات معصومین علیه السلام است.


از جناب آقای مهندس گنجی تشکر ویژه داریم ، ایشان زحمات فراوانی در جهت هماهنگی ادارات و پیگیری امور داشتند، ان شاء الله که ماجور هستند، از طرف حوزه های علمیه ، روحانیت معزز سیستان و همچنین از طرف ائمه محترم جمعه منطقه سیستان از ایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم، امیدواریم که موفق و موید و منصور باشند، در این مدت آنچه که از ایشان دیدیم خیر، صفا ، صدق و صمیمیت و زحمت و تلاش برای مردم بود، هر وقت که از ایشان خواهش کردیم که در خدمتشان باشیم که امور را پیگیری کنیم، قدم رنجه فرمودند. امیدواریم که در سنگرهای دیگر که قرار می گیرند همچنان بدرخشند و منشاء خدمات و توفیقات باشند.


محضر جناب آقای مهندس ارجمندی هم خیرمقدم عرض می کنیم و امیدواریم که ایشان هم موفق باشند. اینجا دارالولایه هست و محل نمو محبت و ولایت اهل بیت علیه السلام است، طبیعی است که انتظار از دارالولایه بالاتر از جاها دیگر و مناطق دیگر است، ما هم از طرف ائمه محترم جمعه سیستان، حوزه های علمیه و روحانیت معزز محضر ایشان عرض می کنیم که در خدمت ایشان هستیم، کنار ایشان خواهیم بود و امیدواریم که زمانی که تصدی امور را بهر عهده دارند ان شاء الله پرونده عندالله و عندالرسول و خوبی داشته باشند و موفق باشند و توفیقشان روز افزون باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.