پیام تسلیت در پی ارتحال عالم مجاهد حضرت آیت الله مصباح یزدی (ره)

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل پیام حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان زابل در پی ارتحال عالم مجاهد حضرت آیت الله مصباح یزدی (ره) به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کُونُوا رَبّانِیِّینَ بِما کُنْتُمْ تُعَلِّمُونَ الْکِتابَ وَ بِما کُنْتُمْ تَدْرُسُونَ

خداوند شریعت پاک و رهائی بخشش را با وجود عالمان ربانی، که عمری را در تحصیل معارف و کسب مدارج دریافت شعاع نور ربانیت سپری کرده اند یاری می کند ، ادوار تاریخ همواره شاهد حضور و نقش آفرینی این نخبگان بندگی بوده است ، و در تمامی برهه های تاریخی این عالمان ربانی بوده اند ، که در کنار اولیای الهی در عرصه های گونه گون حاضر و بر عمق بصیرت جامعه افزوده اند، عالمانی که آنقدر با روح طاهر و لطیفشان حقیقت را بر زبان و در عملشان جاری کردند ، که موجب استحکام صفوف موحدین و مجاهدین شدند ، و هر گاه روح بیقرار وصلشان به ملکوت اعلی پر کشید جای خالیشان حتی در ولی الله هم اثر گذارد ، تاریخ فراموش نمیکند که امیر موحدان امام متقین و یعسوب الدین در فراغ یاران ربانیش چگونه فرمود :

أَیْنَ إِخْوَانِی الَّذِینَ رَکِبُوا الطَّریِقَ، وَ مَضَوْا عَلَى الْحَقِّ؟ أَیْنَ عَمَّارٌ؟ وَ أَیْنَ ابْنُ التَّیِّهَانِ؟ وَ أَیْنَ ذُو الشَّهَادَتَیْنِ؟ وَ أَیْنَ نُظَرَاؤُهُمْ مِنْ إِخْوَانِهِمُ الَّذِینَ تَعَاقَدُوا عَلَى الْمَنِیَّهِ، وَ أُبْرِدَ بِرُؤُوسِهِمْ إِلَى الْفَجَرَهِ!

آری فراغ عمار برای علی علیه السلام دشوار است ، و امروز فرزند خلف آن امام همام و سلاله زهرای اطهر ، نایب عام حجه حق در سوگ عماری نشسته اند که هر کجا لازم بود که در سایه نور معرفت ناب نبوی و علوی، اندیشه تابناک امامین انقلاب در ذهن جویای اندیشوران و طالبان فیض اشراب شود تمام قد در صحنه حاضر و ناطق به هدایت بود. و امروز روح ملکوتی آن عمار انقلاب ، یار و یاور امام و معلم ربانی اهل ولا در آغوش رحمه واسعه پروردگار آرمیده است ، رحلت جانسوز علامه ذوالفنون عارف ربانی و حکیم متأله حضرت آیت الله مصباح یزدی را محضر بقیه الله الأعظم ، و رهبر عزیزتر از جانمان تعزیت عرض نموده و رجاء واثق داریم که تربیت شدگان مکتب آن فرزانه زمانه بار سنگین استاد را بدوش کشیده و راه نورانیش را با قدرت و قوت بیش از پیش ادامه خواهند داد.

سلام علیه یوم ولد و یوم مات و یوم یبعث حیا
مجتبی عزیزی
امام جمعه شهرستان زابل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.