ایجاد اشتغال پایدار برای نیازمندان به جای پرداخت مستمری

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: سید مهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

حاج آقای عزیزی در این دیدار با تاکید بر اشتغالزایی پایدار برای افراد تحت پوشش کمیته امداد افزودند: در جلسه ای که با سران طوایف داشتیم عرض کردم که می بایست هر طایفه برای افراد خودش شغل ایجاد کند تا زمانی که جشن خروج محرومان طایفه از پوشش مستمری کمیته امداد از گرفته شود.

امام جمعه شهرستان زابل تصریح نمودند: اگر ما بیاییم سیستم امامت را راه بیاندازیم ، این سیستم بر محوریت امام روستا باشد و یک ضلع امام جماعت روستا باشد، یک ضلع آن کمیته امداد باشد و مردم روستا ضلع دیگرش باشند و کمیته امداد هم اعلام کند که ما زیر نظر امام جماعت روستا تا دو سال می توانیم کمک کنیم اما به شرط توانمندی. و این توانمندی با ایجاد مشاغل خرد قابل دسترس است لذا با برگزاری کلاس های حرفه آموزی و ایجاد مشاغل خرد و همچنین ایجاد شبکه تولید و فروش در جهت توانمندسازی افراد نیازمند حرکت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار بیان نمودند: ما آمادگی داریم تا با عزیزان سران طوایف بنشینیم و در هر طایفه نیازمندان را احصاء کنیم و با کمک طایفه نیازمندان را به توانمند تبدیل کنیم و این موضوع قابلیت جشن گرفتن دارد. ما با تمام توان در میدان هستیم ان شاءالله که بشود در این مسیر قدم برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.