راجع به زیباسازی شهر زابل پیشنهاد بنده این است که ما یک حرکت جهادی هم افزا را آغاز کنیم

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: جلسه شورای اداری شهرستان زابل با حضور حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل ، امام جمعه بنجار ، فرماندار ویژه زابل و مسئولین ادارات و نهادها در سالن همایش فرمانداری ویژه شهرستان زابل برگزار شد.


در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین عزیزی بیان نمودند:مهمترین حادثه ای که در بهمن ماه داریم دهه فجر انقلاب اسلامی است که می بایست با توجه به محدودیت هایی که حول مسئله بیماری کرونا است ان شاءالله با شکوه برگزار شود و به حول قوه الهی در سطحی و در یک هماهنگی و هم افزایی بتوانیم برنامه باشکوهی داشته باشیم.


امام جمعه شهرستان زابل تصریح نمودند:ما چاره ای نداریم جز اینکه به سمت یک تحول همه جانبه در زابل حرکت کنیم ، شهر زابل نه از سطح شهرهای هم ترازش که کمتر از سطح اسمش هم پایین تر قرار گرفته است و به نظرم می آید که نیازمند این هستیم که یک جهاد همگانی داشته باشیم و در مبلمان شهری، زیباسازی شهری و در رسیدن به یک حداقل هایی در این شهر مظلوم حرکتی صورت گیرد که اگر قرار باشد متولی فقط یک ارگان باشد طبیعتا از پس آن بر نمی آید لذا استدعای ما این است که همه ادارات ، ارگان ها و نهادها و همه آن کسانی که می توانند اندک کمکی در این جهت انجام دهند تا دست به یک اقدام جهادی بزنیم.

ایشان ادامه دادند:در این راستا اگر شده است جناب فرماندار تدبیری بیاندیشند و شهر تقسیم شود و با مدیریت شهرداری ادارات وارد شوند و هر ارگانی یک بخشی را به عهده بگیرند تا ان شاءالله ما دست به یک زیباسازی در شهر زابل بزنیم.


رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زابل راجع به گروه های جهادی تنظیم بازار اظهار داشتند:راجع به گرانی ها هم ما یک پیشنهادی دادیم تا حدی هم به آن عمل شد گرچه که واقعا ظرفیتش بود که بهتر عمل شود. در موضوع تشکیل گروه های جهادی تنظیم بازار و نظارت بر نرخ ها دوستان اداره صمت خیلی خوب وارد میدان شدند خداوند به ایشان عزت دهد. بسیج دانشجویی در میدان آمدند از ایشان نیز ممنون هستیم. دیگران هم می توانستند بیایند تا یک حرکت خوبی بشود. در مواردی که به اداره صمت و تعزیرات کمک شد در این قصه هم آن عزیزان راضی بودند و هم دوستان بسیج دانشجویی که این عزیزان را همراهی می کردند راضی بودند و الحمدلله نتایج خوبی در بر داشت.


ایشان در ادامه ضمن تاکید بر آغاز حرکتی جهادی جهت زیباسازی زابل تصریح نمودند: راجع به زیباسازی شهر زابل پیشنهاد بنده این است که ما یک حرکت جهادی هم افزا را آغاز کنیم ، محوریتی وجود داشته باشد ، بنده به نوبه خودم آمادگی دارم شخصا البته نه به عنوان سمت حقوقی ام ، فقط به عنوان یک شهروندی که در این شهر زندگی می کنم ، آمادگی دارم انچه که آقایان بفرمایند در خدمت ایشان باشم. به هرحال همه ما ایده ها و نظراتی داریم و دوست داریم که محلی که در آن زندگی می کنیم دارای شانی باشد و این زمانی اتفاق خواهد افتاد که ما خودمان بخواهیم ، اینکه ما فقط از یک سازمان این را بخواهیم و بعد هم بنشینیم تا ببنیم که چه اتفاقی می افتد، مطمئن باشید که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد یا اگر هم اتفاقی بیافتد در حد اندکی خواهد بود.


امام جمعه شهرستان زابل راجع به میزخدمت نمازجمعه و راه اندازی میزخدمت مجازی بیان کردند::با حمایت جناب آقای گنجی فرماندار سابق میزخدمت را در نمازجمعه راه اندازی کردیم انصافا خیلی هم خوب جواب داد، ان شا ء الله استدعا ما این است که این اتفاق ادامه پیدا کند و در کنار این میزخدمت ما کار دیگری را نیز انجام دادیم و آن میز خدمت مجازی است ، شماره تلفنی اعلام شده از طریق تماس ، پیامک و پیامرسان ایتا که فقط دست خود بنده است و پیام ها را مشاهده می کنم و به دفتر پیگیری های ویژه ارجاع می دهم. وظیفه دفتر پیگیری های ویژه این است که به ادارات ، ایده ها، اشکالات و مسائل را ارجاع می دهد لذا استدعایی که دارم این است که مسئولین محترم ادارت ، سازمان ها و نهادها ان شاءالله اهتمامی به این پیام ها داشته باشند تا ما بتوانیم بر بستر فضای مجازی یک ارتباط دوسویه مستقیم بین ارگان ها و نهادها و مردم داشته باشیم. ما می خواهیم فعلا برای این کار پل یا واسط باشیم تا مردم بدانند که مسئولین امر صدای آنها را می شنوند.


حاج آقای عزیزی ضمن تاکید به همدلی بین مسئولین اظهار داشتند:آنچه که شهر را رشد می هد و به شهر ما کمک می کند هم صدا بودن مسئولین است ، اگر مسئولین در جلسات مذاق همدیگر را نپسندند اشکالی ندارد اما هرگز از فضای جلسات ما نباید به بیرون ، تربون ها و فضای مجازی کشانده شود.استدعای بنده این است که در مسائل اساسی همه هم صدا، همگام و همراه در کنار هم هم افزا قرار بگیریم تا خدایی نکرده بین سازمان ها و نهادها صداهایی مبنی بر اینکه اختلاف،شکافی و زاویه ای هست به بیرون منتقل نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.