پیام به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل پیام حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل به مناسبت فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

والفجر ولیال عشر

چهل و دو سال از سیر کمالی معجزه قرن ،انقلاب شکوه مند اسلامی میگذرد ، سال هایی که ملت رشید ایران سرافراز از پس غبار کور فتنه های رنگارنگ ، دشمنی های استکبار جهانی ، خباثت های شیاطین عبری و عربی ، سست عنصری خود باختگان داخلی در برابر هیمنه پوشالی لیبرالیزم ، تحریمهای سنگین خارجی و خیانت های آلوده داخلی با تنی زخمی و البته عزتی برگرفته از عاشورا ، و صولتی به ارث رسیده از مولای موحدان عالم امیر المؤمنین علیه السلام استوار تر از همیشه ، با ثبات قدمی سترگ و عزمی الهی بر قله فخر و ظفر ایستاد‌.

این امت بی نظیر پا به پا و قدم به قدم در راه نیل به ساحل ظهور منجی عالم بشریت پشت سر امامین انقلاب آنچنان مقاومتی از خود نشان داد که امروزه شاخسار شجره طیبه نظام اسلامیش در پهنه عالم سایه افکنده و تلألوء مشعشع خورشید این انقلاب تا اعماق قلب ملت های ستمدیده را روشنای امید بخشیده است.

حقیقتا این ملت شایسته آن است که زمینه ساز ظهور بقیه الله الأعظم ارواحنا فداه باشد. ملتی که در این سالیان حائز عالی ترین رتبه تاریخ در ولایت مداری و تبعیت از رهبری بصیر و حکیم شدند، طوبی لهم و حسن مآب.

و اینک لازم است از بلندای این قله افتخار آمیز به فردایی اندیشید که بنیان های اصیل تمدن بزرگ اسلامی از بناء رفیع این انقلاب جهانیان را مجذوب شکوه و عظمت خویش سازد. و این مهم حاصل نخواهد شد الآ در سایه ی تعمیق پیوند قلبی و عملی با چشمه جاری ولایت مطلقه فقیه که ردای نورانیش امروزه بر قامت رهبری عظیم الشأن حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است.

نباید فراموش کرد که برای نیل به این رتبه خون های پاک و مطهر بسیاری به زمین ریخته است که ضامن صحت حرکت کمالی انقلاب است.

والسلام علینا و علی عباد الله الصالحین
مجتبی عزیزی
امام جمعه شهرستان زابل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.