عزیزان نیروی انتظامی موجب فخر و مباهات هستند

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: حجت الاسلام والمسلمین موسوی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان با همراهی فرمانده و رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان زابل با حجت الاسلام و المسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.


حاج اقای عزیزی در این دیدار ضمن گرامیداشت ایام فجر انقلاب اسلامی افزودند: ملت ایران ملتی هستند که اراده جهانی بر استضعاف آنها است اما اراده الهی بر امامت این ملت است. در تقابل این دو اراده اراده خداوند غالب است، با توجه به آیات پنجم و ششم سوره قصص ، خدای متعال هم فرعون ها و هم هامان ها را تهدید می کند، فرعون ها دشمن خارجی هستند اما هامان ها می تواند دو فرد باشد می تواند برای ملت کاری کند و نمی کند یکی هم آنی است که خدایی نکرده خیانتی می کند.

امام جمعه شهرستان زابل ضمن تقدیر از جانفاشانی های کارکنان خدوم نیروی انتظامی تصریح نمودند: عزیزان نیروی انتظامی مایه آرامش، امنیت هستند لذا ما وظیفه داریم دست این عزیزان را ببوسیم و وظیفه داریم خادم ایشان باشیم و با تمام وجود در خدمت ایشان باشیم. کسانی که آرامش و امنیت را با تقوا و صفایی به ما هدیه می دهند موجب فخر و مباهات هستند.

حاج آقای عزیزی ضمن تاکید بر جذب نیروی بومی در بدنه نیروی انتظامی بیان نمودند:حوزه های علمیه سیستان این ظرفیت را دارد که نیروی مورد نیاز شما را در جنبه های مختلف تامین کند همچنین الحمدلله در مساجد و هیئات جوانان بسیجی و مخلصی داریم که می توانند نیاز نیروی سازمان را به بهترین نحو برطرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.