عزیزان مسئول شما نوکر مردم هستید. والله لحظه ای کار کردن و خدمت کردن به مردم عین عبادت است و شکی در این معنا نیست.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:رژه موتوری و ویژه برنامه جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان زابل با حضور حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل ، فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی ، مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان زابل برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عزیزی ضمن گرامیداشت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تصریح نمودند:

چهل و دو سال چه شد که با این همه تلاطم ، مشکل و تحریم و سختی هایی که امروز هم گریبان گیر جامعه ما است، چه شد که این نظام با قدرت و با صلابت و شوکت به راه خودش همچنان ادامه می دهد. جنگ تحمیلی هشت ساله و صدها هزار شهید، فشار، تحریم و محاصره اقتصادی ، شبیهخون فرهنگی ،نفوذی های داخلی ، بی تدبیری های برخی از دولتیان، نا امن سازی مرزهای شرقی و غربی ، فشار روانی بر مردم سوار بر امواج ماهواره های مخرب، تمام این ها نتوانست مردم را از مسیری که دارند منحرف کند و نتوانست آنها را خسته کند. چرا؟ جواب در یک کلمه است، مردم مالک انقلاب هستند، مردم مبدع انقلاب هستند، مردم بودند که در کنار رهبری داهیانه امام امت ، امام بزرگ ، رهبر کبیر امام خمینی عزیز( اعلی الله مقامه الشریف) و امروز در کنار صلاله پاک پیغمبر خلف صالح آن عزیزی رهبر معظم ما حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) صف به صف که بنیان مرصوص ایستاده اند و خواهند ایستاد.

بنده به نمایندگی از این مردم شجاع  به کسانی که بعد از چهل ودو سال  گذشته از انقلاب به دنبال سهم خواهی های قومی و قبیله ای و امثال اینها هستند، می گویم،اربابان شما و بزرگتر از شما ،آمریکای جهانخوار و اذناب آنها هیچ غلطی نتوانستند بکنند ، شما هم به جز بردن عرض خود کاری نخواهید کرد. چهل و دو سال که نه چهارصد سال هم باشد ملت با قوت ، با قدرت ، با صلابت پای انقلاب خودش ایستاده است.

جا دارد یاد کنیم از شهدایی که قطره قطره خونشان مایه عزت ، آبرو و شوکت ملت شد. همچنین صمیمانه تشکر می کنیم از مادران و پدرانی که در دامانشان فرزندانی را تربیت کردند که امروز برای ما شرافت و عزت به یادگار گذاشتند. یاد کنیم از شهدایی که در گوشه گوشه مرزهای این مملکت و این کشور ، خاصه این استان عزیز خون پاکشان به زمین ریخته شد تا آرامش به خانه های ما بیاید. یاد کنیم از امام راحل عظیم الشان معمار بزرگ انقلاب که آن چنان بلایی ساخت که همه دنیا نتوانستند این بلا را بلرزانند و جا دارد برای سلامتی و سرفرازی و بهروزی و سربلندی مقام معظم ولایت دعا کنیم و به نعمت ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی قدردان باشیم.

عزیزان مسئولین که در جمع هستید ، شما نوکر مردم هستید با افتخار هم این را بدانید. خدمت به این مردم که این همه سختی کشیدند ، بار گرانی به دوششان بوده ، بار تحریم به دوششان بوده و سختی ها را به جان خریدند انقلاب شان را حفظ کردند ، خدمت به سیدالشهدا و فاطمه زهرا سلام الله علیها است.خدمت به اسلام و قران است. والله لحظه ای کار کردن و خدمت کردن به مردم عین عبادت است و شکی در این معنا نیست. خوش به حال انانی که خادم مردم و در کنار مردم هستند.

قابل ذکر است این مراسم با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ، قرائت قطعنامه و رژه موتوری همراه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.