هر وقت جوانان وسط میدان آمدند کارها درست شده است

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:جمعی از جوانان جهادگر و مطالبه گر با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حاج آقا عزیزی بیان نمودند:جوانان عزیز اگر می خواهید فرهنگ را رشد دهید ، سیستان را به شلمچه و طلائیه تبدیل کنید، کار را از شهدا شروع کنید از کسانی که جانشان را فدای نظام و اهل بیت علیهم السلام کردند. سیستان را می بایست به مقصد راهیان نور تبدیل کرد، پویشی راه بیافتد که از تهران یا اصفهان یا قم دانشجویان حرکت کنند و به کرمان بیایند و شهید حاج قاسم سلیمانی را زیارت کنند و بعد بیایند زاهدان مسجد جامع و مسجد امام علی علیه السلام را که در آن بمب گذاری شده را ببینند و قبور شهدای این دو محل را ببینند و یک دوره معرفتی در مسیر برای ایشان برگزار شود. بعد به تاسوکی بیایند و توقفی داشته باشند و به گلزار شهدای زابل ، زیارت شهید میرحسینی و گلزار شهدای نیمروز بروند.

عزیزان “کتاب انسان ۲۵۰ ساله “را خوب بخوانید، یکی از نکات بسیار خاص در این کتاب این است که به ما یاد می دهد چطور کار تشکیلاتی کنیم، این کتاب بریده هایی از سخنان حضرت آقا راجع به اهل بیت علیهم السلام است. در این کتاب حضرت آقا در جاهای مختلفی برکات کار تشکیلاتی را بیان می کند. ما نیازمند کار تشکیلاتی هستیم ، دشمن تشکیلاتی کار می کند لذا ما هم بایستی تشکیلاتی کار کنیم.

اگر نیروی جوانی را به اخلاص و کار تشکیلاتی شما اضافه کنیم ، شما می توانید نه تنها در سطح زابل که در سطح کشور تحول ایجاد کنید و این امر شدنی است، حضرت آقا فرمودند: “سراغ کارهای نشدنی بروید.” کار شدنی که انجام آن هنر نیست، الان کار سخت این است که ما کار عمیق فرهنگی انجام دهیم و این خیل مهم است.

هر وقت جوانان وسط میدان آمدند کارها درست شده است، انقلاب را جوانان انجام دادند، جنگ را فرماندهان ۲۵ یا ۲۶ ساله بردند، شهید حاج قاسم میرحسینی ۲۳ سالش بود.یک انسان ۲۳ ساله لشکری را تکان می داده. عشق ،میل به ملکوت و نشاط در جوانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.