آموزش های کاربردی برای طلاب و فضلا جهت رفع نیازهای جدی جامعه موضوع مهمی است که می بایست محکم تر ، قوی تر و دقیق تر ادامه یابد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:اختتامیه دوره نقد وهابیت که به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه شعبه جنوب شرق جهت طلاب و روحانیون منطقه سیستان برگزار شده بود ، با حضور حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل در سالن همایش سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مصلی المهدی(عج) برگزار شد.

ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مسئول شعبه دفتر تبلیغات اسلامی سیستان گزارشی از دوره های برگزار شده توسط دفتر تبلیغات ارائه نمودند.

سپس حجت الاسلام و المسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل در بیاناتی عنوان نمودند:

دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان یک ظرفیت آموزشی و پژوهشی منبعی از برکات است، آموزش های کاربردی جهت طلاب و فضلای حوزه های علمیه جهت رفع نیازهای جدی جامعه موضوع مهمی است که به می بایست محکم تر ، قوی تر و دقیق تر ادامه یابد.

تفکر وهابیت یک موج است که خیلی هم ویرانگر می آید ، ذهن ها را فاسد و عقل ها را ذایل می کند و زمانی هم که فروکش می کند خسارتش مانا است. خسارت تفکر تکفیری چون خسارت اندیشه ای است مانا است. طبیعی است که عزیزانی در این موضوع مجهز و ممحض شوند.

قابل ذکر است در پایان جلسه گواهینامه های دوره مذکور به طلاب و فضلای حوزه های علمیه منطقه سیستان اعطا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.