دانشگاه زابل در زمینه تزریق نشاط و بارورکردن روحیه امید در سیستان محصولات نظری خویش را بیرون بیاورد و به منصه ظهور بگذارد

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه زابل به مناسبت آغاز سال جدید با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی ضمن تبریک اعیاد بیان نمودند: هم افزایی همه دستگاه ها و مراکز علمی در زمینه تحقق شعار سال مسئله مهمی است و دانشگاه زابل به عنوان یک دانشگاه مبتکر که در موارد بسیاری راهبر هست یعنی اینکه جلوتر می رود و رهبری می کند نقش تعیین کننده ای دارد لذا در زمینه یافتن و احیای ظرفیت های تولیدی منطقه و فرهنگ سازی این ظرفیت ها چشم همه به داشته های علمی و تخصصی دانشگاه زابل تا محصولات نظری خویش را بیرون بیاورد و به منصه ظهور بگذارد.

امروز در سیستان چالش هایی داریم که اگر دست نیازمان را به سمت دانشگاه نبریم بازنده خواهیم بود. از مهمترین چالش های ما این است که در بین مردم نوعی ناامیدی ایجاد شود. یکی از خواهش هایی که از دانشگاه داریم این است که روحیه امید در مردم ایجاد کند، امروز نیازمند این هستیم که در حوزه آب به مردم امید دهیم و الحمدلله در این حوزه اقدامات خوبی شده و اخبار امیدبخشی پیرامون چاه ژرف و انتقال آب دریای عمان شنیده می شود لذا نیازمند نقش آفرینی ویژه دانشگاه در این زمینه هستیم. ایجاد فضاهای سبز ، تزریق نشاط و بارور کردن روحیه امید در مردم می بایست همواره سرلوحه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.