عقیدتی سیاسی سپاه دو وظیفه خیلی مهم دارد اولا از حیث فکری و اندیشه ای دوستان سپاه را و دوما به تبع جامعه را واکسینه می کند

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: به مناسبت هفته آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده سرحدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با همراهی جمعی از سبزپوشان ناحیه مقاومت بسیج زابل با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی ضمن تبریک این ایام و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان بیان نمودند:

بصیرت یک فضیلت است و فضائل قابل تکثیر و تسری هستند مثلا صداقت یک فضیلت است و این فضیلت تکثیر می شود و سرایت می کند.عقیدتی سیاسی سپاه دو وظیفه خیلی مهم دارد اولا از حیث فکری و اندیشه ای دوستان سپاه را و دوما به تبع جامعه را واکسینه می کند آن هم در بازار مکاره ای که فکر ها و اندیشه ها و اعتقادات دارد خودش را خیلی خوب جلو می آورد.

در جامعه مان گاهی اوقات نیازمند تذکارهایی هستیم و این تذکارها و یادآوری ها می تواند در فهم و در پویایی جامعه تاثیر داشته باشد. در زمانی به هر بهانه ای یک نمایشگاه برپا می شد در زمینه دفاع مقدس ، شهدا و ارزشها و این نمایشگاه ها دائم چرخش داشت و بصیرت می داد و مردم را آگاه می کرد لذا بسیار خوب است که جهت تذکار سیستم داشته باشیم   و منسجم حرکت کنیم.

افسانه شدن دفاع مقدس و شهدا آرزوی دشمنان نظام و البته سم برای ما است. این تذکارها بسیار بسیار می تواند موثر و کارساز باشد و من خواهش می کنم که در این زمینه ورود دقیق و خیلی خوبی باشد تا ان شاءالله بتوانیم نام و یاد شهدا را گرامی بداریم و برای خودمان حفظ کنیم. مخصوصا در این برهه از زمان که بوی اندیشه های ناپاک گاهی از بعضی از حرف ها می آید و به مشام می رسد.

قابل ذکر است در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده سرحدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زابل گزارشی از اقدامات و برنامه ها ارائه نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.