حلقه وصل هیئتی ها به هم امام حسین علیه السلام و اهل بیت سلام الله علیها است.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:حجت الاسلام والمسلمین فاطمی منش مدیر اداره تبلیغات اسلامی زابل با همراهی مسئولان هیئات مذهبی و کانون مداحان با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان بیان نمودند:حافظ می گوید:”مرا عهدی است با جانان که تا جان در نفس دارم هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم” واقعیت این است که شما هواداران جانان هستید. عالم ما انسان ها بر عالم حب و بغض می چرخد و این حب و بغض ها معمولا ابتنا ، اصول و قواعدی دارد. وقتی که می گوید که ” هواداران کویش را چو جان خویشتن دارم ” یعنی همانقدر که خودم را دوست دارم هوادار سیدالشهدا را هم دوست دارد.

حلقه محب آنجایی اصالت خودش را پیدا می کند که در دایره توحید قرار بگیرد وقتی که در دایره توحید قرار گرفت این حلقه ناگسستنی است. اگر خدایی نکرده گسستی در این حلقه به وجود بیاید معلوم است که حب من توحیدی نبوده است و یا نیست لذا می بایست حب خویش را توحیدی کنم.

بعضی ها را پول به هم وصل می کند و ابتنای حب آنان به مال است و بعضی ها را فامیلی به هم وصل می کند ابتنای حب آنان نیز به قومیت است و بعضی را امور دیگر. اما فراموش نکنیم که حلقه وصل شما به هم امام حسین علیه السلام و اهل بیت سلام الله علیها است. وقتی که حلقه وصل اهل بیت سلام الله علیها است باید عیار ما عیار حسینی باشد. آنکس زیر این آسمان کبود عاشق محبوب ما است معشوق ما باید باشد و آنکس که محب محبوب ما است محبوب ما باید باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.