خدمت خانواده شهدا رسیدن فضیلت و کسب معرفت و نور است

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل باهمراهی ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولین از خانواده معظم شهید غلامرضا ذورقی دیدار و دلجویی نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی در این دیدار بیان نمودند: برای انسان توفیق و سعادت بزرگی است که یکی از عزیزانش را در راه رضای خدای تقدیم به مکتب کند و این خودش یک فضیلت است، ما بدهکار و مدیون همه شهدا هستیم شهدایی که زحمات فراوان کشیدند و خون گرمشان را به جامعه ایمانی و نظام مقدس اسلامی اهدا کردند.

امام جمعه شهرستان زابل تصریح نمودند:امیدواریم که همه رهرو راه و پیرو مسیر شهدا باشیم و در این راه ان شاءالله گام برداریم و امیدوار هستیم که خدای متعال به برکت این شهید عزیز و والامقام به همه مسئولین توفیق نوکری و خدمت مرحمت بفرماید. اینکه انسان توفیق داشته باشد تا در مسیر شهدا گام بردارد و در خط شهدا بماند نعمتی بزرگی است که خداوند متعال کرامت می کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زابل در پایان تاکید نمودند:خدمت خانواده شهدا رسیدن فضیلت و کسب معرفت و نور است، وقتی در خانه ای می آییم که اهالی آن خانه هم نفس شهید بودند و این هم نفسی در آنها تاثیر گذاشته است ان شاءالله در ما هم تاثیر بگذارد و امیدواریم که خدای متعال ما را هم در صف شهدا قرار دهد و رزق ما کند تا جان ناقابل خویش را تقدیم مکتب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.