همایش رای اولی ها

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:همایش رای اولی ها با حضور حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی در بیاناتی عنوان داشتند:فرق بین شهدای کربلا و کسانی که برای انتقام خون سیدالشهدا علیه السلام قیام کردند این بود که شهدای کربلا آن وقتی که باید تصمیم می گرفتند تصمیم گرفتند اما آنهایی که بعد آمدند کسانی بودند که وقت تصمیم ،تصمیم نگرفتند و شهادتشان هم بدردی نخورد، بیست هزار نفر یا دویست هزار نفر شهید شدند آیا خسارت شهادت امام حسین علیه السلام را جبران کردند؟خسارت جبران نشد، چرا؟ چون به وقت تصمبم نگرفتند. حال اگر حساب کنیم که آن بیست یا سی هزار نفری که بعدا شهید شدند روز عاشورا تصمیم می گرفتند که امام حسین علیه السلام را کمک کنند چه اتفاقی می افتاد؟ آیا سیدالشهدا به شهادت می رسید؟ خیر. پس تصمیم را بایستی به وقت گرفت. نه یک دقیقه زودتر و نه یک دقیقه دیرتر.

در کوفه طرفداران سیدالشهدا بیست برابر بودند چه شد که به یکباره راه عوض کردند؟ یک شایعه که قرار است لشکر شام بیاید و همه را غارت کند باعث شد تا به یاری امام حسین علیه السلام نروند و این در حالی است که این خبر دروغ بود.

بایستی اولا در همه شوون زندگی به وقت تصمیم بگیریم یکی از این تصمیم ها انتخابات است و ثانیا دشمن هرگز برای من و شما دلسوزی نکرده است، الان چه کسانی می گویند که در انتخابات شرکت نکنید؟ آمریکا ، صهیونیست ها ،اروپایی ها ،آل سعود و… لذا به دشمن اعتماد نکنید. خبر و حرف دشمن را گوش ندهیم و با بصیرت عملیات روانی دشمن را خنثی کنیم.

انتخابات یاری حق است ، حق سرنوشت است، حق خود را بایستی تعیین کنیم، باید تعیین کنیم که آیا می خواهیم در آینده خویش شریک باشیم یا خیر. درست است که یک رای می دهیم اما این رای تاثیر طولانی مدت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.