دیدار موسسه خیریه دارالاکرام

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:اعضای موسسه خیریه دارالاکرام با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی اظهار داشتند: پیامبراکرم می فرمایند: ” ویل للاطفال آخرالزمان من آبائهم” وای بر بچه های آخرالزمان از طرف پدر و مادرشان. سوال کردند که یارسول الله این پدر و مادرها مشرک هستند؟ فرمود: خیر، مومن هستند. فرمود: به فکر دنیای بچه های شان هستند اما به فکر عقبی بچه هایشان نیستند.

در جلسه ای گفتم راز اینکه معتادی را که ترک می دهید و بعد از یکماه بعد برمی گردد و دوباره در این گرداب می افتد در این این است که درمان می دهید اما فرادرمان نمی دهید، یعنی جسم او را خوب می کنید اما روح را به خدا وصل نمی کنید. چون به خدا وصل نیست می برد، اگر به خدا وصل کنید به خدا توکل می کند و این توکل مانع می شود از اینکه دوباره معتاد شود.

موسسات و سازمان های خیریه واقعا دغدغه های خوبی دارند اما در این فضایی که ما قرار داریم دیندار شدن بچه ها یک وقتی از نان شب آنها واجب تر می شود لذا از شما خواهش می کنم که به هر مدلی برای شما مقدور است بچه ها را با خدا آشنا کنید. بچه اگر با خدا ارتباط برقرار کند چهار صباح اگر گرسنه بود دست به دزدی نمی زند و بعد اگر به جایی هم رسید اختلاسگر نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.