دیدار مدیرعامل شرکت کتابشهرایران

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:جناب آقای اسماعیلی مدیرعامل شرکت کتاب شهر ایران با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی در این دیدار اظهار داشتند:گرچه الان سخت در حال حرکت به سمت مجازی و یا واقعیت مجازی هستیم اما هنوز اصالت کتاب پاربرجاست و اگر می شد بخشی از کتب را در حوزه معارف و یا دفاع مقدس در مجموعه کتابشهر به شکل کتاب صوتی ارائه شود خیلی خوب بود. لکن ما باید به سمتی برویم که فضای دیجیتال را در حوزه کتاب کتابخوانی گسترش دهیم.

امام جمعه شهرستان در رابطه با خطر سکولاریزه کردن جامعه تصریح نمودند:الان ذائقه ها دارد به سمت سکولاریزه کردن جوانان حرکت می کند، جوانی که سکولار می شود اول مشکلی که پیدا می کند این است که از خدا فاصله می گیرد وقتی انسان از خدا فاصله گرفت از اهل بیت فاصله گرفت دیگر قواعد و قوانین انسانی خیلی هم برای او رنگی ندارد درواقع این جریان اصالت دین را هدف قرار داده است. جامعه وقتی سکولار شد نسبت به ارزش ها لابه شرط می شود و بعد از لابه شرطی نگاهش نسبی می شود و دین نسبیت پیدا می کند، دین به نسبه من یک تعریف و به نسبه شما یک تعریف پیدا می کند و اینجا نقطه ای است که دین کاملا فردی می شود و دین هر فرد برای فرد دیگر اصالت ندارد و می شود مثل خیلی از کشورها که دین را قبول ندارند. در جامعه ما یکی از مهمترین راه هایی که سکولاریزه را بیایند رواج بدهند پررنگ کردن انسانیت و مکارم انسانی منهای خداست مخصوصا در حوزه کودک و نوجوان است

ایشان در پایان تاکید نمودند:لذا باید در این زمینه مراقب و هشیار بود وزمینه اتصال به خدای متعال و ائمه معصومین علیهم السلام را برای مخاطبین فراهم آورد و محتوای مناسب در این زمینه را پیش روی او گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.