دیدار رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:سرهنگ خمر رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی بیان نمودند:
از حضور و مجاهدت عزیزان پلیس راه در محورهای مواصلاتی تشکر و قدردانی می کنیم به هر حال مسیرها و جاده ها و شهرها با همه مخاطراتی که دارد واقعا مجاهدانه عزیزان ما در پلیس راه مشغول هستند و ان شاءالله که قدردان شما باشیم.

مسیر زابل به زاهدان آرام آرام به یک قتلگاه تبدیل شده است ، شاید هفته ای نیست که ما شاهد تصادف سخت و هولناکی نباشیم و این بزرگراهی هم که بنا بوده که ساخته شود قریب به پانزده یا شانزده سال است که هنوز به اتمام نرسیده است. ان شاءالله که دوستان ما در پلیس راهور با اعمال نظر و دقت پیگیر باشند. بالاخره ما تذکر می دهیم و شما بزرگواران هم که تذکر بدهید حتما موثر خواهد بود.

گاهی علائم هشداردهنده و امثال اینها که در حوزه راهداری وزارت راه و شهرسازی است خیلی خوب نیست و لازم است که در این زمینه نیز دقت صورت گیرد. در مسیرهای زابل به نهبندان ، زابل به زاهدان و مسیرهای مواصلاتی شهرستان های منطقه سیستان دوربین خیلی کم هست. لذا بنده گمان می کنم که اگر قسمت سه راهی دشتک تا رامشار از دوربین بیشتری استفاده شود و یا حضور و تمرکز پلیس در این منطقه بیشتر شود می تواند مفید باشد و بسیاری از تصادفات کمتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.