آیین تودیع و معارفه ریاست حوزه قضایی شهرستان زابل

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل: آیین تودیع و معارفه ریاست حوزه قضایی شهرستان زابل در محل فرمانداری ویژه شهرستان زابل برگزار شد و از زحمات جناب آقای پالیزبان تقدیر و جناب آقای صباغی به ریاست حوزه قضایی شهرستان زابل منصوب شدند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان زابل پیرامون الزامات اقامه قسط تصریح نمودند: قرآن کریم امر فرموده به اقامه قسط ، اقامه قسط هم طبعا الزاماتی دارد که این هم توقع شریعت هست وهم توقع عقل است و مطالبه عموم می باشد. از جمله این الزامات اصلاح مجرم است که تنبیهات بایستی به گونه ای تنظیم شود که خروجی آن اصلاح مجرم باشد. دفاع بی چون و چرا و قاطع از مظلوم در برابر ظالم و مبارزه با فساد قبل از مبارزه با مفسد و قبل از مبارزه با فاسد به جای پرداختن به معالیل و به ادله پرداختن امر بسیار مهمی است خصوصا در بحث پیشگیری و نکته کلیدی که مطالبه مردمی است و ما هم خدمت عزیزان عرض می کنیم خاصه بزرگواری که از امروز سکان را به دست خواهد گرفت تکریم و اکرام کسانی است که در اوضاع اضطرار به شما مراجعه می کنند و توقع این است که کما اینکه تا کنون بوده ان شاءالله من بعد هم به همین صورت تکریم اتفاق بیافتد.

ایشان در پایان بیان نمودند:برای جناب آقای پالیزبان آرزوی توفیق روزافزون و صحت و سلامت داریم و برای جناب آقای صباغی که جایگزین ایشان می شود آرزومند توفیقات مستمر هستیم و در کنار ایشان خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.