در موضوع پدافند هوایی یک کار نشدنی را انجام دادیم

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:به مناسبت سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده و پرسنل یگان پدافند هوایی ارتش مستقر در منطقه سیستان با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی ضمن تبریک و خداقوت به پرسنل جان بر کف نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به مشکلات و کمبود تجهیزات در زمان هشت سال دفاع مقدس افزودند: به حمدالله امروز به همت جوانان این مرز و بوم تجهیزات و سامانه های نظامی کشور به حدی پیشرفته و به روز است که با سامانه ی کاملا ایرانی سوم خرداد هواپیمای رادارگریز گلوبال را مورد اصابت قرار می دهیم.

رشدی که در سطح فناوری های نظامی و تجهیزات پیشرفته مشاهده می کنیم چیزی شبیه به معجزه است، حضرت آقا می فرماید که به سراغ کارهای نشدنی بروید، واقعیت این است که در موضوع پدافند هوایی یک کار نشدنی را انجام دادیم و این مهم با همت ، شجاعت و باور جوانان به دست آمده است.این همه افتخار مرهون زحمات شماست و ما باید قدردان شما باشیم و باید شما را تاج سر خودمان بدانیم. وجود شما مایه فخر و آبرو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.