نسل جدید زمینه ساز ظهور ، اصحاب آخرالزمانی ، اصحاب پایانی غیبت و اصحاب نایب عام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هستند. اینها هرکدامشان بار بسیار سنگینی روی دوش بچه ها می گذارد تا بتوانند خودشان و جامعه خودشان را آباد کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:جناب آقای سالاری مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان با حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و  گفتگو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل بیان نمودند:

شیرین ترین جلساتی که در این مدت داشتم جلسات با بچه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان است، این بچه افتخار ما هستند و آینده جامعه را می سازند. واسپاری ماموریت های انقلابی از نسل ها به نسل های دیگر است

در جبهه و جنگ کار ساده بود ، بچه ها شناسنامه شان را خط می زدند و سن شان را تغییر می دادند و بعد هم به جبهه اعزام می شدند اما الان کار قدری سخت تر شده است به جهت اینکه دشمن در خانه ها سنگر زده است و در ذهن ها سنگربندی کرده است لذا اگر ما این بچه ها را در آغوش نگیریم شیطان اینها را در آغوش می گیرد و همه امید استکبار هم این است که ذهن بچه ها را با اندیشه امامین انقلاب فاصله بیاندازد. بنابراین وظیفه ما سنگین تر می شود و بایستی سمت این بچه ها برویم و با ایشان ارتباط داشته باشیم.

این بچه ها باید بدانند که قرار است چه کار بزرگی انجام دهند. ما در آستانه ظهور هستیم شاید هم در فضای ظهور باشیم. در بازدید از نیروگاه بادی میل نادر با مهندسی که بتن و پی توربین ها را انجام می داد هم صحبت شدم و گفتم که این بتن محکم است؟ گفت: بله . گفتم من نمی توانم تشخیص بدهم که واقعا استاندارد هست یا نه ولی شما قرار است اینها را تحویل کسی بدهید که آن می تواند تشخیص دهد و آن امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است. سازه را طوری بسازید که بتوانید به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ارائه بدهید.

این مملکت امانتی است که دست ما است و باید به حضرت حجت تحویل بدهیم لذا این بچه ها هستند که این کار را می کنند یعنی همین بچه ها این نظام و این مملکت را تحویل حضرت حجت خواهند داد و حضرت حجت خواهد پذیرفت و برای من شاید به عنوان یک امید در ذهن هست لذا این بچه ها زمینه ساز ظهور هستند و از اصحاب آخرالزمانی هستند، از اصحاب پایانی غیبت هستند. از اصحاب نایب عام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هستند. اینها هرکدامشان بار بسیار سنگینی روی دوش بچه ها می گذارد تا بتوانند خودشان و جامعه خودشان را آباد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.