متن نامه به رئیس جمهور

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل متن نامه حجت الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان زابل به ریاست محترم جمهور و تقدیر از سفر ایشان به دارالولایه سیستان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سرور مکرم حضرت آیت الله آقای سید ابراهیم رئیسی دام توفیقاته

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

با نثار برترین تحیات به آستان ملک پاسبان نبی اکرم و اهل بیت طاهرینش علیهم افضل صلوات المصلین و تقدیم درود بی پایان به روح پر فتوح امام راحل و شهدای عظیم الشأن و دعا برای صحت و طول عمر ولی امر مسلمین و امید مستضعفین عالم حضرت آیت الله العظمى امام خامنه ای روحی فداه و آرزومندی سرافرازی و عزتمندی روز افزون برای آن برادر عزیز که مجاهدانه پا به عرصه خطیر خدمتگذاری به ملت رشید و عزیز ایران اسلامی گذارده و در این راه عازم جازم بوده و البته با تکیه به قدرت لایزال الهی و مدد اجداد امجدشان توفیق رفیق راهشان خواهد بود.

افتخار دارم که از طرف مردم غیور ، صبور و مؤمن سیستان قدردان تشریف فرمایی حضرتتان به دارالولایه باشم ، سفر کوتاه و کاربردی شما در برهه ای خاص که سیستان عزیز ما گرفتار کم آبی و مشکلات عدیده است، حقا و انصافا منجر به دمیده شدن روح امید و درخشش بارقه روشنی فردا در قلب عطوف و مملو از مهر مردمان این خطه پر افتخار شد و با سخنان نغز برآمده از دریافت درست معضلات و دغدغه رفع صعوبات و گشایش مهمات مشاکل عامه سیستانیان همچون نسیمی بر سینه تفدیده ایشان وزیدن گرفته است ، رجاء واثق به استمرار و بقاء این حال زیبا و مشاهده ثمرات مبارک آن داریم. بی شک با کشف بهترین مدل توسعه منطقه شاهد جهت دهی منطبق بر منطق درست همه ظرفیت های موجود و ارتقال سطح بهره مندی هدفمند سیستان خواهیم بود.

آب نیاز فوری و پایه اصلی توسعه در این منطقه است . و خداوند نشانه های مبارکی از صعود این نعمت بی نظیر از اعماق زمین حسب شریفه ” عینا یشرب بها عباد الله یفجرونها تفجیرا” را در منظر چشمان ما قرار داده است، امید که با همت والای همه دلسوزان و در رأسشان حضرت مستطاب عالی در پی این نعمت شاهد آبادانی شایسته ای باشیم که موجبات عزت افزونتر باشد.

مردمان نجیب این خطه همچنانکه ملاحظه فرموده اید همواره مرز داران غیرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند ،  مرز برای ارتقاع معیشت خانوار فرصتی بدون مؤونه خاص است با رفع برخی موانع، امنیت ساز ، اشتغال زا و پشتیبان از تولیدات داخلی است.

خداوند در این نقطه نعم بسیاری ارزانی داشته است از تونل بادی کم نظیر در جهان ، مس خوابیده در قلب این سرزمین ، تا خاک زر خیز  و هامون با شکوه که با احیائش سیستان قامت راست کرده و همچون گذشته سخاوتمندانه میلیونها نفر را سر سفره کرمش خواهد نشاند.بهره مندی از این نعم و آلاء ربوبی حرکتی جهادی در تراز همت مجدانه خدمتگذاران راستین میطلبد، و سرمایه عظیم انسانی ، جوانان پر از میل به نیل به قله های کمال مادی و معنوی تضمینی واقعی برای رسیدن به مطلوب است.

ایمان داریم سفر مهر آور شما سر آغازی بر پایان تلخی ها خواهد بود و از سویدای قلب دعاگوی وجود عزیزتان هستیم .

والسلام علینا و علی عباد الله الصالحین

مجتبی عزیزی

امام جمعه شهرستان زابل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.