بخش عمده ای از کار در بیمه به سمت پیشگیری حرکت کند

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان زابل:جناب آقای نامجو مدیر بیمه سلامت حوزه سیستان با حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه شهرستان زابل دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزیزی بیان نمودند:

حداقل حسن بیمه این است که یک اطمینان خاطر به مردم می دهد و وجود بیمه در عدالت اجتماعی یک رکن است. هر چه بیمه در جامعه فعال تر باشد توزیع سلامت عادلانه طبیعتا تسهیل می شود. یکی از الزامات در جامعه این است که بتوانیم سلامت را عادلانه توزیع کنیم و یکی از راه های توزیع عادلانه سلامت بیمه است.

جنبه اصلی کار بیمه در درمان است و ای کاش بخش عمده ای از کار در بیمه آرام آرام به سمت پیشگیری حرکت کند یعنی سازمان های بیمه گر در صورت نیاز نسبت به درمان پاسخگو باشند و خدمات ارائه دهند و هم در زمینه پیشگیری ارائه خدمات داشته باشند چون طبعا پیشگیری ارزان تر تمام می شود و از طرفی بار اجتماعی هم به جامعه تحمیل نمی کند. به عبارتی بیماری باعث تحمیل بار مالی و اجتماعی به جامعه می شود. برای اینکه به بیمه ها کمک شود اصلاح سبک زندگی هم صورت بگیرد واقعیت این است که بخشی از خوراکی هایی که مصرف می کنیم باعث انواع و اقسام بیماری است یعنی اینکه بیماری می خوریم.

چقدر خوب است که شما برای خانواده های مستضعف و روستایی ها مایه امید هستید. اینکه خدمات رایگان در بحث عضویت در بیمه داده می شود بسیار خوب است. ان شاءالله که سازمان های بیمه گر بتوانند حوزه تاثیرگذاری شان را بیشتر کنند و در حوزه هایی که تا به حال ورود نکردند وارد شوند. در چشم پزشکی، دندان پزشکی و اعمال جراحی مختلف و بحث ناباروری و امثالهم اگر ورود جدی شود بسیارعالی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.